Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25078 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

2.2.2016 

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho jiného. S tímto tvrzením se v mírných obměnách prodejci setkávají často, zvláště pokud nabízejí běžně dostupnou či nezbytnou…

icon Dobrý lídr má pro strach uděláno

2.2.2016 

Každý má občas z něčeho strach, zvláště, když je pod tlakem. V pozici lídra bychom si však měli dávat dobrý pozor, aby strach neovlivňoval naše rozhodování natolik, že to uškodí celému týmu nebo…

Článek v rámci předplatného Odhalte pasivní kandidáty dříve než konkurence

2.2.2016 

Náboráři hledající potenciální zaměstnance mezi odborníky, kteří momentálně pracují pro někoho jiného (tzv. pasivními kandidáty), by měli směřovat svou energii na tu část pasivních kandidátů, s…

icon Vývoj českého průmyslu za posledních 10 let

2.2.2016 

Český průmysl se i v prvních 11 měsících roku 2015 udržel v dobré kondici. Meziročně se zvýšila produkce, zaměstnanost a přibyly nové zakázky. Průmysl hraje v české ekonomice významnou a …

Článek v rámci předplatného Specifika vzdělávání zaměstnanců ve výrobních firmách

1.2.2016  Rozhovor s Pavlem Sodomkou, spoluzakladatelem a poradcem Agentury Ámos

Pavel Sodomka působil po absolvování strojní fakulty ČVUT léta na různých odborných i vedoucích pozicích zejména v několika průmyslových a obchodních firmách. Později se rozhodl spoluzaložit…

icon Rekvalifikační kurz Kovoobráběčské práce

1.2.2016 

Téma klasického obrábění jako rekvalifikační kurz na našem trhu chybělo. Předpokládalo se patrně, že plně postačuje vzdělání z klasických odborných učilišť v oboru obráběč a podobných. Jenže v průběhu…

icon Ondřej Široký se stal novým Marketing Leaderem ve společnosti Intersnack

1.2.2016 

Výrobce slaných snacků a pochutin Intersnack představil Ondřeje Širokého jako nového Marketing Leadera lokálních značek pro Českou republiku a Slovensko. Do týmu Intersnack přišel ze společnosti JDE…

Jak je na tom vaše zaměstnavatelská značka?

1.2.2016 

Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku zaměstnavatele. Jak se ale vůbec taková značka vytváří a jak ji posílit? Chcete-li vylepšit svou zaměstnavatelskou značku,…

icon Změna je život, ale nemusí znamenat odchod

1.2.2016 

Když cítíte, že byste potřebovali změnit zaměstnání, musíte v souvislosti s touto změnou počítat s určitými náklady. Dojde k drobným přešlapům, ale to jsou zkrátka nezbytné investice. Pokud si budete…

icon Ženy ve vedení německých firem: Změny jdou hlemýždím tempem

1.2.2016 

Rovnoměrné zastoupení mužů a žen ve vedení německých firem je stále v nedohlednu. Ke konci roku 2015 představovaly ženy pouze 6 % všech členů nejvyššího vedení dvoustovky největších německých firem (…

icon Navštivte jubilejní XX. Jarní konferenci AEM na téma Dekarbonizace české energetiky

29.1.2016 

Asociace energetických manažerů (AEM) vznikla v roce 1992 jako nezávislé, nevládní a neziskové sdružení manažerů, kteří mají ve své pracovní náplni hospodárné získávání i využívání energie, její…

icon Pomůžeme vám porozumět liberalizované energetice

29.1.2016  Rozhovor se Zuzanou Šolcovou, výkonnou ředitelkou Asociace energetických manažerů

V ČR jsou desítky dodavatelů elektřiny a plynu. Podle čeho by si měl odběratel vybírat vhodného distributora? Záleží na tom, do jaké kategorie odběratel spadá. Jestliže odběratel používá elektřinu ke…

Článek v rámci předplatného 7 kroků, jak přimět manažery komunikovat

29.1.2016 

„Vítám vás na pravidelné týdenní poradě, která se konala naposledy před rokem,“ to bývá častá praxe v mnoha firmách. Porady se nedělají, vedoucí s lidmi moc nemluví. Přitom podle výzkumů má přímý…

Článek v rámci předplatného icon 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

29.1.2016 

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě nevědomé úrovni. Pokud byste se nakupujícího zákazníka zeptali, proč si vybral daný produkt, zřejmě vám řekne, že se výrobek…

icon Videa ke kontrolnímu hlášení DPH

29.1.2016 

S účinností od 1. 1. 2016 jsou plátci daně z přidané hodnoty v České republice povinni podávat tzv. kontrolní hlášení. Právnické osoby podávají toto hlášení vždy za kalendářní měsíc, a to do 25 dnů po…

Výpis 84618475 z celkem 25078