Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16942 článků.

Článek v rámci předplatného icon Den otevřených dveří společnosti Coneo, s.r.o.

14.10.2013 

Významná konzultační a vzdělávací společnost Coneo, s.r.o., která již od roku 1995 spojuje tradiční výborné výsledky své práce, s týmovým duchem svých spolupracovníků a přátelským a otevřeným vztahem…

icon Jak vést generaci Y?

14.10.2013 

Generace líných narcistů, iGenerace, Děti milénia nebo jednoduše ti, kteří se narodili mezi lety 1982 až 2000. Je nás mnoho. Já a možná i vy do této kategorie spadáme, a pokud ne, tím spíše pro vás…

Článek v rámci předplatného Přijďte zjistit, v čem jste jedineční a jediní

14.10.2013  Rozhovor s Václavem Šlapákem, majitelem společnosti Skills

Václav Šlapák je dlouholetým trenérem, koučem, manažerem a spoluzakladatelem společnosti Skills, spol. s r.o.. Více než 20 let se věnuje obchodu, podnikání a pomáhá mnoha firmám a jednotlivcům…

icon 6 kroků ke kvalitní kampani na Google AdWords

13.10.2013 

PPC kampaně v čele s Google AdWords mohou být velmi efektivním zdrojem kontaktů, v některých případech dokonce vedou k přímému obchodu. Pro mnoho podniků však tyto kampaně představují zároveň zbytečné…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů ze školních lavic pro úspěšnou prezentaci

11.10.2013 

Možná si sami vybavujete ještě z vašich školních let, jak se některé hodiny táhly do nekonečna a vy jste téměř usínali pod vlivem monotónního hlasu vyučujícího. Není divu, zřejmě nebyl dobrým…

Klíčová role manažerů ve vzdělávání zaměstnanců

11.10.2013 

Vzdělávání zaměstnanců rozhodně není jen úkolem HR. Zásadní roli hrají manažeři, kteří by měli umět svým lidem vzdělávání dobře prodat. K tomu od vás potřebují pomoc, aby věděli, co svým podřízeným…

icon Jste manažerem i ve svém volném čase?

10.10.2013 

Manažerská práce je někdy (většinou) velká dřina vyžadující plné soustředění a váš mozek stěží dokážete vypnout i v osobním životě, což není vůbec zdravé. Některé poznatky z managementu se ale hodí i…

icon Studie: Chcete se cítit šťastnější? Dejte svou odměnu kolegům

10.10.2013 

Vánoce se kvapem blíží, v obchodech již pomalu chystají sváteční kolekce a vy se těšíte na vaše zasloužené  bonusy ze zaměstnání, které z velké části padnou na nákup dárků. Jak byste reagovali, kdyby…

icon Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

10.10.2013 

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým předsevzetím opět nevyvíjela podle mých představ. Ouvej, ouvej. Nezjistil jsem pomalu žádné informace o klientovi. To, co jsem chtěl…

Článek v rámci předplatného Rozvojové manažerské rozhovory patří k nejobtížnějším

9.10.2013 

People management, umění řídit či vést své lidi, považujeme za samozřejmou součást výbavy každého leadera. Avšak sami manažeři přiznávají, že jsou v této oblasti neefektivní. Jedním z nejdůležitějších…

icon Kariéra: Jak poznáte, že jste se ocitli ve slepé uličce?

9.10.2013 

Možná, že patříte mezi ty šťastné, které jejich povolání skutečně baví a naplňuje. Každopádně, snad každý z nás chce mít pocit nějakého progresu, že? Jak poznáte, že příčka, na kterou jste se ve svém…

icon Tři tipy jak na společné manažerské vedení

9.10.2013 

Zatímco vyjednávání s mnoha lídry a obhajoba vlastní práce je jistě náročná, komunikace s ostatními manažery a společné vedení zaměstnanců (nebo zaměstnance) je teprve oříšek. Server The Daily Muse…

icon Nebojte se dávat zpětnou vazbu

8.10.2013 

Poskytování zpětné vazby nepatří mezi neoblíbenější manažerské úkoly. Řada manažerů to považuje za zbytečné (zaměstnanci přeci sami nejlépe vědí, co dělají) nebo se chce vyhnout nepříjemnému pocitu…

Zdravý rozum - ano či ne?

8.10.2013 

Nedávno jsem na konferenci LRQA Forum prezentoval myšlenku, že určitý typ úloh odolává selskému rozumu a že pro jejich řešení je třeba použít vědeckou metodu. Tohle tvrzení se pak stalo předmětem…

Článek v rámci předplatného icon Získejte více doporučení od zákazníků

8.10.2013 

Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o prodávaný produkt poskytnuté přímo stávajícími zákazníky, patří mezi nejkvalitnější kontakty, které prodejce může získat často mezi…

Výpis 86718685 z celkem 16942