Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.

icon "Petr to zvládá lépe" aneb jak demoralizovat vaše lidi

17.3.2014 

Stejně jako nám rodiče vtloukali od mala do hlavy, tak i před zaměstnanci se vyplatí nejdříve myslet a pak až teprve mluvit. Ne vždy totiž vaše původně dobře míněné hlášky padnou na úrodnou půdu.…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte telefonické pohovory

17.3.2014 

U řady pracovních pozic musejí uchazeči nejprve projít telefonickými pohovory, než mohou být pozváni k osobním pohovorům. Telefonický rozhovor s personalistou proto není radno podceňovat. Náborář vás…

Článek v rámci předplatného Leadership & management myšlenkových konstrukcí

17.3.2014 

Mnoho let jsem pracoval pro klienty v mezinárodních poradenských firmách zaměřených na rozvoj a využití lidského potenciálu. Vedl jsem poradenské projekty, tréninky, koučoval, četl mnoho knih a…

E-LEARNING FÓRUM 2014: Vzdělávání v síti změn

17.3.2014 

Zveme vás na XIV. ročník odborné konference E-learning forum, která od roku 2000 každoročně představuje nové směry, metody a nástroje v elektronickém vzdělávání. Stejně jako samotný e-learning, i…

Článek v rámci předplatného icon Jak na moderního zákazníka

17.3.2014 

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba a vyspělé technologie proměnily zákazníky, jejich požadavky i styl nakupování. A prodej musí držet…

Článek v rámci předplatného ŠAMPIÓNI versus ZTROSKOTANCI - Jak poznat toho pravého uchazeče

14.3.2014 

„Nechoďte do postele s nikým, kdo má víc problémů než vy.” To je podle mého dobrá rada pro přijímání nových pracovníků. V dnešní hektické době, kdy jsou na generální ředitele a vrcholové manažery…

icon Trpíte syndromem hledání ideálních zaměstnanců?

14.3.2014 

Snažit se získat nejlepší možné zaměstnance je v zájmu každého chytrého zaměstnavatele. Neznamená to však, že by se zaměstnavatelé měli honit za ideálními zaměstnanci, kteří ve skutečnosti neexistují.…

Kde všude se utváří zaměstnavatelská značka?

13.3.2014 

Ujasnili jste si hodnoty vaší zaměstnavatelské značky a sdělení, které jejím prostřednictvím chcete šířit směrem ke konkrétní cílové skupině. Nyní je třeba vybrat správné komunikační kanály.

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky

13.3.2014 

Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a prezentaci vašeho produktu, či se jedná o již druhé nebo třetí setkání, kde se mají dohodnout konečné podmínky obchodu, jistě…

Článek v rámci předplatného Průměrné mzdy v Česku - 4. čtvrtletí 2013

13.3.2014 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 4. čtvrtletí roku 2013. Výše průměrné hrubé měsíční nominální mzdy ve 4. čtvrtletí…

icon Postoj k inovacím závisí na vaší pozici

13.3.2014 

Řízení inovací není jeden kabát ušitý na míru. Liniový manažer má odlišný postoj vůči inovačním výzvám než ředitel společnosti. Jaké jsou rozdíly? Server Leading Effectively připravil stručný přehled…

Článek v rámci předplatného icon Pět chyb telefonního prodeje

12.3.2014 

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden nástroj k zaujetí zákazníka a k úspěšnému zakončení, a sice váš hlas. Nejde jen o to, co říkáte, ale také o tón, intonaci,…

Článek v rámci předplatného Lžete uchazečům o práci?

12.3.2014 

Uchazeči o práci nejsou jediní, kdo v rámci náborového procesu přikrášluje realitu ve svůj prospěch nebo zatajuje důležité skutečnosti. I náboráři a manažeři zapojení do náboru nových zaměstnanců…

icon Poznáte, že vás chce někdo opustit?

12.3.2014 

Myslíte si, že zaměstnance, který se vás chystá opustit, poznáte podle toho, že si bere častěji volno, chodí do práce pozdě a odchází dříve, nereaguje na telefonáty nebo se začal lépe oblékat? Pak…

icon 4 tipy, jak se efektivně rozhodovat

12.3.2014 

Podnikáte-li, pak zajisté znáte tu situaci, kdy sami nejste schopni učinit nějaké rozhodnutí, tápete nad vhodným řešením nebo nesmyslně řešíte detaily namísto komplexního pohledu na věc. Jak ale…

Výpis 87168730 z celkem 19466