Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19632 článků.

icon Pět nezbytných vlastností skutečně úspěšných vedoucích

23.8.2024 

Máte ambice stát se vedoucím týmu, nebo už se na manažerské funkci nacházíte a chcete v ní skutečně excelovat? Chcete své podřízené skutečně motivovat, inspirovat, vést a být pro ně vzorem? To…

icon Certifikace pro udržitelnost na předních cestovních portálech

21.8.2024 

Jsme hrdí, že můžeme oznámit, že naše certifikace ISO 50001, ISO 14001 a ISO 9001 jsou nyní uznávány jako certifikace udržitelnosti na hlavních cestovních portálech jako Booking.com,…

icon Naučte se lépe koncentrovat pomocí těchto tipů

21.8.2024 

Umět se lépe koncentrovat a ponořit se hluboko do práce, kterou děláte – to je recept na lepší pracovní výsledky i vyšší produktivitu. Jak se naučit lépe koncentrovat na cokoliv, co děláte,…

Článek v rámci předplatného icon Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu

21.8.2024 

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí obchodník umět poradit, aby neprodával svůj produkt pod cenou. Při správném použití ale může být…

icon Efektivní využívání umělé inteligence přináší konkurenční výhodu

20.8.2024 

V naší firmě jsme teprve na začátku využívání umělé inteligence (AI), ale její potenciál je dle mého názoru obrovský. Ačkoli s ní zatím pracujeme jen v omezeném rozsahu, jsem pevně přesvědčen, že…

icon Kauza Boeing: Pět odstrašujících příkladů, jak (ne)řídit firmu a týmy

20.8.2024 

Americká společnost Boeing neprochází tím nejlepším obdobím. Kauzy a PR problémy ji provázejí již několik let a týkají se nejen nechvalně proslulého Boeingu 737 Max či problémů s výrobou a bezpečností…

I čtyři roky po covidu vnímají zaměstnanci home office jako benefit

20.8.2024 

Dvakrát více lidí chápe možnost práce z domova pořád ještě spíš jako zaměstnaneckou výhodu než jako standardní pracovní režim. Ukázal to nejnovější reprezentativní průzkum personální společnosti…

icon Pět věcí, které budou muset lídři zítřka vědět a umět

19.8.2024 

Tak, jak se vyvíjí celá společnost i očekávání pracovníků a manažerů, mění se i požadavky na manažery. Lídři, kteří budou vést firmy a týmy v blízké budoucnosti, musejí umět a znát trochu jiné věci,…

Změna práce po vyhoření? Rekvalifikace nabízí novou šanci

19.8.2024 

Pracovní stres a tlak na výkon často vedou k vyhoření, což vyžaduje radikální změny nejen v osobním, ale i v pracovním životě. Změna kariéry díky rekvalifikaci je proto čím dál častější cestou, jak se…

Srpnové HR workshopy Image Lab: Průzkumy angažovanosti a nejnovější trendy v rozvoji zaměstnanců

19.8.2024 

Plánujete zvýšit angažovanost a spokojenost svých zaměstnanců nebo se dozvědět o nových trendech v oblasti HR? Připojte se k nadcházejícím workshopům zaměřených na firemní průzkumy a nejnovější…

Jana Kupkovičová, Korn Ferry: Enterprise leadership a agilita v době mezigeneračních změn

19.8.2024  Rozhovor Tomáše Pospíchala, projektového ředitele IVITERA, s Janou Kupkovičovou, Senior Client Partner, Advisory Leader, CEE ve společnosti Korn Ferry.

Společnost Korn Ferry je globální poradenská společnost, která poskytuje širokou škálu služeb, včetně poradenství v oblasti vedení a rozvoje talentů, vyhledávání a hodnocení výkonných manažerů a…

icon Teambuildingové aktivity, kterými můžete namotivovat svůj tým

16.8.2024 

Teambuildingové aktivity mohou, pokud jsou správně pojaté a zorganizované, podpořit dobrou náladu v týmu i kamarádské vztahy na pracovišti. Zde je několik nápadů, jaké teambuildingové aktivity můžete…

Polovina Čechů si bere v kuse jen jeden týden dovolené, podle odborníků to nestačí

16.8.2024 

Nejnovější průzkum společnosti Grafton Recruitment ukázal, že polovina českých zaměstnanců si bere v kuse pouze jeden týden dovolené. Pro kvalitní odpočinek přitom psychologové doporučují alespoň…

icon Pět základních typů podřízených – a jakým manažerským stylem je vést

15.8.2024 

Pracovníky bychom mohli rozdělit do pěti základních kategorií podle toho, jaké mají osobnostní vlastnosti a preference. A podle toho také můžeme určit, jakým manažerským stylem se tyto skupiny…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

15.8.2024 

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky může být až překvapivě složité odpovědět, protože klienti často nedávají najevo znepokojení, i když…

Výpis 886900 z celkem 19632