Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16804 článků.

icon Jak využít volnější den v práci

6.2.2013 

Všichni máme v práci čas od času den, kdy je méně práce než obvykle. Jelikož však takové dny nepřicházejí příliš často, měli bychom se naučit přistupovat k nim strategičtěji. Místo vyřizování osobních…

icon Je lhaní na pracovišti přijatelné?

5.2.2013 

Všichni v práci čas od času nemluvíme pravdu. Přeháníme nebo naopak vědomě vypouštíme některé skutečnosti, abychom se vyhnuli nepříjemnostem, ukázali sami sebe v lepším světle nebo chránili druhé.…

SHRM: Výzvy HR a talent managementu v dalších 10 letech

5.2.2013 

Jakým výzvám budou čelit manažeři HR v následujících deseti letech? Na tuto otázku se zaměřil průzkum Society for Human Resource Management (SHRM) s názvem Future HR Challenges and Talent Management…

icon Javier Nadal, nový člen správní rady Nadace Telefónica

5.2.2013 

Správní rada Nadace Telefónica jmenovala na svém zasedání 21. ledna 2013 svým novým členem Javier Nadala, který nahradil Jitku Volkovou. Javier Nadal je zároveň od roku 2004 výkonným místopředsedou…

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

4.2.2013 

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování nejčastější prodejní námitky. Pokud zrovna nemáte něco úplně převratného, jde o nepodstatnou námitku,…

icon Simon Kaluža, nový výkonný ředitel společnosti SAP pro region CEE

4.2.2013 

Společnost SAP jmenovala na začátku roku nového výkonného ředitele pro region CEE, stal se jím Simon Kaluža. Řídit tak bude činnost také v České republice. K dalším zemím, které bude mít na starosti,…

icon Co musí umět globální lídr?

4.2.2013 

Globální leadership je umění řídit byznys napříč rozdílnými kulturními, právními a ekonomickými systémy tak, aby plnil určitý společný cíl. Co tedy musí splňovat globální lídr, má-li být úspěšný?…

icon Jak si v práci zjednodušit život

1.2.2013 

Všichni v práci bojujeme se stresem. Pokud zrovna zažíváte období, kdy jste doslova zavaleni prací, nechte se inspirovat praktickými tipy, jak si v práci zjednodušit život, které původně zveřejnil…

"Informace není komunikace" a další zákony interní komunikace

1.2.2013 

Znáte základní pravidla interní komunikace? A kolik z nich jste v poslední době porušili? Na tyto otázky se v nedávném článku zaměřil server HR Communication. Popisuje celkem 11 základních zákonů…

Článek v rámci předplatného icon Petr Fejk: "Kdo se bojí prohry, nevyhraje."

1.2.2013 

Další akce z cyklu SETKÁNÍ S INSPIRACÍ S POSITIVEM! Stojíte před změnou? Máte ji přijmout, cítíte potřebu ji udělat, máte ji řídit nebo vyvolat? Máte pochybnosti a chybí vám odpovědi? Přijďte si pro…

Článek v rámci předplatného Návrat na akademickou půdu

1.2.2013  Rozhovor s Pavlem Mertlíkem, rektorem BIVŠ, a.s.

Než se 1. září 2012 ujal funkce rektora BIVŠ, a.s., vedl Pavel Mertlík tým ekonomického výzkumu v Raiffeisenbank, a.s., a to více než 11 let. Předtím zastával funkci místopředsedy vlády ČR a ministra…

Jak si vybrat správného dodavatele aneb "oddělte zrno od plev"

1.2.2013 

V dnešní době není jednoduché vybrat na trhu mezi desítkami stávajících, i nově vznikajících dodavatelských firem tu nejkvalitnější - nejlepší a ideálně i „nejlevnější“ firmu pro poradenské a…

Článek v rámci předplatného Investice do vzdělání může být měřitelná a rentabilní

1.2.2013  Rozhovor s Marií Jírů, majitelkou společnosti Centrum andragogiky

Základem a stavebním kamenem úspěšné existence každé firmy či organizace je kvalitní lidský potenciál, a právě jeho úroveň rozhoduje o míře její úspěšnosti a schopnosti růstu a rozvoje. Tento fakt si…

icon Správné hodnoty dotvářejí lídra

1.2.2013 

Díky skandálům mnoha velkých firem se organizace snaží obnovit svou důvěryhodnost a reputaci. Právě proto jsou pro ně stále důležitější hodnoty jejich lídrů. Lidé s pevnými hodnotami totiž pomohou…

icon Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

31.1.2013 

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými a špatnými je ten, že ti nejlepší je umí získat zpátky. Podle knihy Clients Forever jsou tři způsoby, jak to udělat:…

Výpis 91369150 z celkem 16804