Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19380 článků.

icon Rebelství ano, ale jen ve prospěch týmu

28.6.2013 

Máte v týmu zaměstnance, který podává výborné výkony, ale neustále kritizuje všechny a všechno. Pokaždé, když něco řeknete, otevřeně vystupuje s opačným názorem. Dosud jste to ignorovali, ale nyní již…

Článek v rámci předplatného icon Projektový manažer musí být připraven na neustálé změny

27.6.2013 

Odborné články z oblasti projektového řízení se většinou věnují různým metodologiím, řízení očekávání jednotlivých účastníků nebo specifikům oborů, v nichž jsou projekty realizovány. Zkusme se však…

Zkoušeli jste hledat talenty na Twitteru?

27.6.2013 

Velcí zaměstnavatelé již dnes běžně používají sociální sítě pro nábor zaměstnanců. Jejich oddělení HR se inspirovala u kolegů z marketingu a snaží se hledat zajímavé talenty především na LinkedInu.…

Článek v rámci předplatného icon Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

26.6.2013 

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům. Bezpochyby platí, že zaměření na zákazníky je nedílnou součástí úspěchu v jakémkoliv současném podnikání. Firmy často vyhledávají…

icon Kdy odpískat neúspěšný projekt

26.6.2013 

Každý projekt zkrátka nemůže být úspěšný. Manažeři by proto měli poznat, kdy nejlépe prospějí všem zúčastněným stranám, když projekt zastaví. Neznamená to vzdávat se při prvních problémech, ale umět…

icon Jak připravovat podřízené na role lídrů?

26.6.2013 

Každý manažer by měl myslet na to, že jednou bude povýšen nebo odejde na jinou pozici, a proto by si měl vychovávat své nástupce. Lídři mezi podřízenými se navíc dokáží lépe rozhodovat a sami řídit…

Firmy čeká obrovská fluktuace zaměstnanců

25.6.2013 

Dobrá zpráva pro českou ekonomiku: firmy na místním trhu zvýšily v roce 2012 mzdy celkem o 2,1 %. Bonusy byly ve značné míře vyplacené, a to zejména na základě individuálního výkonu zaměstnanců. Firmy…

icon Otestujte svou schopnost naslouchat

25.6.2013 

Nikdo nechce pracovat pro někoho, kdo si jej neváží a nevnímá jeho názory. Každý vedoucí pracovník by si proto měl uvědomit, jak důležité je, aby dokázal naslouchat svým lidem. Není to tak samozřejmé,…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat více obchodních tipů

25.6.2013 

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem? Konference, veletrhy a různé eventy jsou nedoceněným zdrojem obchodních tipů. Setkáte se zde s kontakty tváří v tvář, což je v …

icon Příběhy obchodování

25.6.2013 

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o příběhy, které najdeš detailně popsané v knize Prodej, dřina nebo hra. Kniha popisuje události z konkrétních obchodních…

icon Kam se poděli skuteční lídři?

24.6.2013 

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo i ve státě), je potřeba začít od horních pater. Pohled nám tak padne na lidi, kteří vedou ostatní. Vedení lidí je jednou ze…

icon Být rodičem je dobrá kvalifikace

21.6.2013 

Když se mluví nebo píše o pracujících rodičích, většinou jde o problémy slaďování pracovního života se soukromým nebo diskriminaci rodičů ze strany zaměstnavatelů. Zkusme se proto nyní společně…

icon Nevyhýbejte se obtížným rozhovorům

20.6.2013 

Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo i nadřízenými. Ať už se jedná o čistě pracovní záležitosti, jako jsou například problémy s výkonností, nebo něco více…

Článek v rámci předplatného icon Jak efektivně nalézt potenciální klienty

20.6.2013 

Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už více jak dvacet let. Na vině však nejsou nástroje prodeje, nýbrž schopnosti a uvažování prodejců. Podle serveru Customer Think…

icon Nepřehlížejte vyčerpání svých podřízených

20.6.2013 

Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si však měl všímat, zda jeho lidé nejsou přepracovaní. Měl by jim pomáhat k lepšímu plánování času a připomínat důležitost…

Výpis 93169330 z celkem 19380