Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19460 článků.

Studie: Co si myslí výkonní a finanční ředitelé o HR?

25.2.2013 

Do jaké míry napomáhají lídři HR posilování růstu svých organizací a jaký vztah mají s představiteli nejvyššího vedení. Na tyto otázky se zaměřil průzkum předního světového vydavatele ekonomických…

icon Každý druhý mítink je jen ztrátou času

25.2.2013 

Správná porada je krátká, jde se rovnou k věci, začíná a končí včas, a něco důležitého se na ní dohodne nebo rozhodne. Máte snad jiné zkušenosti? Tak to nejste sami. V průzkumu ManageElite uvedlo 948…

icon 7 způsobů, jak dosáhnout vyšší angažovanosti na YouTube

24.2.2013 

Je rozdíl mezi získáním pozornosti a udržením pozornosti. Právě podle toho se nově řídí pořadí videí na YouTube. To nyní preferuje videa podle toho, jak dlouho se na ně divák dívá spíše než podle…

Článek v rámci předplatného icon Správné otázky pro získání zpětné vazby od zákazníků

23.2.2013 

Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění dodavatele, může to být tím, že nepokládáte ty správné dotazy. V první řadě je třeba, aby šlo o otevřené otázky, tzn., aby nebylo…

icon 6 kroků k smysluplnějším poradám

22.2.2013 

Zbytečné a špatně zorganizované porady patří nejčastějším příčinám ztráty času a posilování frustrace zaměstnanců. Ještě horší je to ve chvíli, kdy se tyto porady pravidelně opakují každý týden nebo…

icon Budování týmu: Průměrnost nestačí

22.2.2013 

Každý, kdo chce postavit skvělý tým, by měl začít tím, že se nespokojí s průměrností. Propouštění není příjemné pro nikoho, a proto je třeba věnovat zásadní pozornost úvodnímu výběru členů týmu.…

Článek v rámci předplatného Uspějte na pohovoru díky správné řeči těla

22.2.2013 

Výsledek nezáleží jen na tom, co řeknete. Neverbální komunikace, tedy řeč těla, ho ovlivňuje ještě víc. Chcete-li kontrolovat skutečně sdělené informace, musíte se naučit tuto formu komunikace…

Management znalostí: Využívání tacitních a explicitních znalostí

21.2.2013 

Jedním z důležitých aspektů při navrhování procesu řízení znalostí a aplikace správných nástrojů pro tento účel je uvědomění si rozdílů mezi základními typy znalostí a jejich důsledků pro stanovení…

icon Stručně a jasně aneb Tipy pro snížení délky hovorů v call centrech

21.2.2013 

Jedním z nejčastějších měřítek efektivity call center je tzv. průměrný čas pro vyřízení hovoru (AHT). Britský portál Call Centre Helper proto požádal své čtenáře z řad odborné veřejnosti o pomoc při…

icon 10 příčin neúspěchu projektových týmů

20.2.2013 

Projektové týmy selhávají nejčastěji kvůli tomu, že jim chybí jasné a reálně dosažitelné cíle. Pokud tedy máte řídit projekt, musíte vědět, čeho můžete dosáhnout s určitými zdroji v rámci určitého…

icon 15 věcí, které lídr zvládá automaticky

20.2.2013 

Leadership není nic jiného než způsob chování člověka, který se postupem času stává automatickým. Pokud si chcete ověřit, zda se můžete považovat za lídra, zaměřte se na následujících patnáct…

Mzdy v roce 2013: Legislativní změny

20.2.2013 

Rok 2013 se ponese ve znamení řady legislativních změn, které se dotýkají mezd.

icon Lidské dovednosti projektového manažera

19.2.2013 

Jaké interpersonální dovednosti by rozhodně neměly chybět projektovým manažerům? Na tuto otázku se v nedávném článku zaměřil server pmhut.com. Identifikoval jich jedenáct. 1. Leadership Lídr umí…

icon Co brání lídrům v úspěchu?

19.2.2013 

Nejčastějším důvodem, proč lídři selhávají, je jejich vlastní ego. Lídr si samozřejmě musí věřit, aby mohl inspirovat ostatní a získat si jejich důvěru. Přílišná sebedůvěra však mění dialog s…

Článek v rámci předplatného icon Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

18.2.2013 

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak,…

Výpis 96919705 z celkem 19460