Top 10 článků na HR News v roce 2014
Hledání a nábor zaměstnanců, možnosti využití sociálních sítí, firemní vzdělávání či ochrana zdraví na pracovišti. To jsou témata, která nejvíce zajímala čtenáře serveru www.hrnews.cz v právě…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25027 článků.
Hledání a nábor zaměstnanců, možnosti využití sociálních sítí, firemní vzdělávání či ochrana zdraví na pracovišti. To jsou témata, která nejvíce zajímala čtenáře serveru www.hrnews.cz v právě…
Příliš často jsme přesvědčeni o tom, že když porušíme své předsevzetí, byla všechna naše dosavadní snaha zničena a pokračovat nemá smysl. Když se nám nepodaří dodržet, co jsme si předsevzali,…
Když si nejste jisti, zda váš protějšek při pohovoru správně pochopil to, co jste mu řekli, můžete vždy svou odpověď parafrázovat. Takto můžete nasměrovat konverzaci, která nabrala nesprávný směr,…
Náhrada škody a jiné Ne vždy dle Zákoníku práce platí, že zaměstnanec je povinen nahradit celou škodu, kterou zapříčiní. Někde jsou dány maximální výše náhrady škody, jako třeba u škody z nedbalosti,…
S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…
Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…
Důvodem nedostatečné spolupráce ve firmách není nezájem zaměstnanců pomáhat druhým. Je to spíše neochota požádat druhého o pomoc. Mnoho lidí stále vnímá žádost o pomoc jako známku své slabosti a…
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…
Umění přesvědčit ostatní je důležité, ať už vedete tým, snažíte se prosadit nový projekt nebo uzavřít obchod. Spousta skvělých myšlenek se neprosadí jen proto, že je neumíme správně podat. Jak si tedy…
Pokud hledáte práci, je dojem, který na pohovoru uděláte, z velké části příčinou vašeho úspěchu a případně i neúspěchu. Když dospějete do fáze, ve které jste vyzváni k položení otázek, které vás…
Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…
Časopis Harvard Business Review právě vydal knižního průvodce koučováním zaměstnanců pro manažery. Vysvětluje v něm, že základem koučovacího stylu řízení je umění klást otázky. Správné koučovací…
Soudní dvůr Evropské unie vynesl průlomový rozsudek v oblasti rovného zacházení se zaměstnanci. V závěrečném stanovisku k případu propuštění obézního dánského pečovatele o děti Karstena Kaltofta…
Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je rozdělen, a tak pro jejich získání bude třeba vyvinout extra úsilí. Když se snažíte o nové zákazníky,…
Náborář, který nechce jen pasivně čekat, až se mu ozvou uchazeči o práci, musí umět telefonovat. Jen tak se dokáže dostat k těm nejlepším talentům v daném oboru přes jejich neprůstřelné asistentky a…