Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proč perfekcionismus nepatří do prodeje

1.3.2017 

Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní vlastnost. Vždyť perfekcionista vždy vše dělá s maximální obezřetností a dává pozor i na ty nejmenší detaily. Perfekcionismus…

Článek v rámci předplatného Lesk a bída náboru ve startupech

24.2.2017 

Nábor patří k tradičním slabým stránkám startupů. Každý startup ale potřebuje růst, aby mohl přilákat další talenty a finanční prostředky. Co je tedy třeba zlepšit? Chabé výsledky náboru ve…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje

20.2.2017 

V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých obchodních vztahů, profesionální přístup nebo nutnost vybudovat si u klienta důvěru jsou věci, na které je nutné se soustředit…

icon Poslouchejte dobré rady, ale nebuďte slepí

20.2.2017 

Experti jsou zde, aby nám tak trochu poskytovali navigaci. Umějí totiž rozlišit důležité od nedůležitého. Můžete se jich zeptat a oni vám v rámci své odbornosti povědí, co je skutečně podstatné. Díky…

icon Je váš brainstorming vůbec k něčemu?

17.2.2017 

Brainstorming se používá, když potřebujete vygenerovat co nejvíce nápadů. Přitom je potřeba myslet nově, abyste měli šanci na vymyšlení něčeho skutečně přínosného. A co zhodnocení a prodiskutování…

Článek v rámci předplatného icon Staňte se nejlepším prodejcem ve firmě během tří měsíců

16.2.2017 

Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně společného. Oba vyžadují tvrdou práci, odhodlání, pevné přesvědčení a dlouhodobé plánování. I když to může znít přehnaně, znalosti…

Práce na volné noze a rodinný život: Zkušenosti z Británie

13.2.2017 

Celých 20 % příbuzných lidí, kteří pracují sami na sebe, pociťují ve své domácnosti zvýšený stres. Důvod? Je to právě kvůli oné kariéře živnostníka. A přitom lidé své tradiční povolání často…

icon 5 kroků k lepším vztahům s ostatními

8.2.2017 

Zlepšit mezilidské vztahy zabere nějaký čas. Víte však vůbec jak na to? V podstatě je to o tom, abyste přiměli druhé mluvit o jejich úspěších a životech. Prostě jim dodejte pocit důležitosti.…

Článek v rámci předplatného icon 3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

6.2.2017 

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…

icon Hledáte práci? Poděkujte, ale nebuďte vlezlí

6.2.2017 

Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se můžete například i tím, že po skončení pohovoru odešlete příslušnému náboráři poděkování. Poděkovat druhým za čas, který…

Článek v rámci předplatného icon 8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

25.1.2017 

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což je možná důležitější), kdy se nevyplatí věnovat potenciálnímu klientovi čas a raději jej investovat…

icon Kritika má svá pravidla. Bez nich je zbytečná

24.1.2017 

Smyslem vyjadřování kritiky je zlepšit výkon kritizovaných osob a přiblížit se splnění společných cílů. Při tom je zároveň třeba posílit, nikoli zničit, vzájemnou důvěru a respekt. Platí to v…

Článek v rámci předplatného Náborář nesmí být slepý idealista

23.1.2017 

Brendan Browne je od roku 2010 ředitelem náboru společnosti LinkedIn, která provozuje největší světovou profesní sociální síť. Ve své praxi narazil na dvě zásadní náborové chyby, ke kterým by podle…

icon Business plán: Co, jak a proč

20.1.2017 

Business plán nemusí být jen souhrnným podnikatelským plánem samostatného podnikatele nebo celé firmy. Také manažeři sestavují business plány v rámci firemního plánování, kde se zaměřují pouze na…

Článek v rámci předplatného icon Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

20.1.2017 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo…

Výpis 976990 z celkem 1974