Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25033 článků.

HRBP ve společnostech Coca-Cola a Karlovarské minerální vody

26.8.2014 

Jaké změny s sebou přináší posun z pozice business partnera do křesla ředitele HR a proč je role HR business partnerů často přeceňována. Tak by se dal stručně shrnout obsah rozhovoru se Ctiradem…

Tajemství úspěšného lektora

26.8.2014 

Gustav Flaubert prý váhal celé hodiny a dny, než se mu podařilo najít vhodné slovo a upravit větu či souvětí tak, aby byl se svým výtvorem opravdu spokojen. Tolik času lektor jistě nemá. Výkon, který…

icon Naučte se říkat ne, aniž byste byli nezdvořilí

26.8.2014 

Spousta lidí nerada říká ne. Toto slovo je ale součástí našeho života. Je tedy třeba naučit se je říkat, aniž bychom měli pocit viny. Server Allbusiness.com popsal několik rad jak na to. 1) Nyní ne,…

Článek v rámci předplatného Je metodika PRINCE2 vhodná metodika pro řízení projektů ve státní správě?

25.8.2014 

Slovo projekt nás dnes provází doslova na každém kroku. Je skloňováno ve všech pádech prostředí státní správy nevyjímaje. Čteme, jak jsou projekty neúspěšné, kolik milionů stály, který projekt opět…

icon 7 způsobů, jak kontrolovat finance

25.8.2014 

Vedení malé firmy je náročná práce s velkou zodpovědností. Server Businesszone.co.uk přinesl několik tipů, jak se vypořádat s financemi. 1) Přehled o daních Společnosti se často dostávají do…

icon Jak načerpat energii

25.8.2014 

Někdy život zkrátka není snadný. Všechno se zdá být mnohem těžší - zaměstnanci i zákazníci jsou nároční nebo protivní a prostě cítíte, že je všechna vaše energie pryč. Jak jí opět získat? Nejlepší je…

icon 3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

25.8.2014 

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití       Klienti kontaktují zákaznický servis, pokud nejsou schopni najít řešení jinde. Neopakujte tedy to, co…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

22.8.2014 

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady zveřejněné na serveru Forbes.com se vám budou hodit. 1) Nechte zákazníky vyjádřit jejich pocity Poté, co…

icon Proč jsou hodnocení zaměstnanců zcela zásadní?

22.8.2014 

Mnoho manažerů odkládá pravidelné hodnocení svých podřízených tak dlouho, jak jen to jde. Zpožděná zpětná vazba ale může vyvolat mnoho těžkostí a snížit pracovní výkony stejně jako pocit…

icon Co dělat, když jsou emoce příliš silné

22.8.2014 

Zvládnutí emocí je dovednost, která je nezbytnou součástí řešení každého konfliktu. Proto je potřeba především tam, kde se zavádí nové projekty nebo kde se iniciují změny. Pokud máte na starosti…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak zvýšit prodeje

21.8.2014 

Snižují se vaše prodeje? Zkuste následující rady, které publikoval Salesandmarketing.com. 1) Trénink Jen s pravidelným tréninkem si mohou prodejci osvojit prodejní techniku. Trénujte je ohledně…

Co zaměstnancům vadí na HR?

21.8.2014 

Zaměstnanci nemají příliš v lásce oddělení HR z různých důvodů. Některé z nich vyplývají ze špatných zkušeností a některé z neznalosti role HR ve firmě. Ať už jsou však důvody jakékoli, měli byste se…

icon Cítíte se v práci šťastně?

21.8.2014 

Stačí změnit několik maličkostí a budete se cítit tisíckrát lépe. Opravdu, jen nepatrné změny v tom, co každý den děláte, mohou vést k daleko větší spokojenosti v práci. Web inc.com shrnul v nedávném…

icon Jak vést málo výkonné zaměstnance

21.8.2014 

Ne, vždy se jim nedá říkat flákači. Někteří zaměstnanci sice dělají, že něco dělají, jiným však může chybět prostá motivace a radost z práce, kterou mají vykonávat. Vyhazov nemusí být ultimátním…

TRvP - MYŠLENKY SE ZHMOTŇUJÍ

20.8.2014 

Věděli jste to? Zajímá Vás, jaký vliv mají Vaše myšlenky na okolí? Chcete vidět Puzzlebox Orbit - vrtulník ovládaný myslí, který získal na KickStarteru 7 x více než byl jejich požadovaný funding goal?…

Výpis 1015610170 z celkem 25033