Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19456 článků.

Pojišťovna omylem propustila tisíc lidí

24.4.2012 

Firmy, jejichž HR oddělení oznamují zaměstnancům propuštění e-mailem, by měly být velmi obezřetné. Pomineme-li etickou stránku věci, je tu ještě…

icon Studie: Postavení žen ve vedení německých finančních institucí

24.4.2012 

I když ženy představují většinu pracovníků v německém finančním sektoru, v nejvyšším vedení finančních institucí stá…

icon Skryté interní know-how

23.4.2012 

Správný úsudek v byznysu je čím dál tím obtížnější.  Vědecké studie ukazují, jak moc naše rozhodnut&…

Článek v rámci předplatného icon Jak na to, aby váš email neskončil v koši

23.4.2012 

Dřív se stávalo často, že zákazník hodil komerční dopis do odpadkového koše. Ale emaily tohle všechno udělaly ještě mnohem snazš&…

Článek v rámci předplatného icon 10 pravidel úspěšné prodejní prezentace

21.4.2012 

Nikdy nepřednášejte prezentaci, které byste se nebyl ochoten sám zúčastnit. Každá prezentace musí mít nějaký příběh, jinak je nudná. Zamyslete se proto, jestli byste byl ochoten poslouchat vaši…

icon Time Management: Důležitější než čas je pozornost

20.4.2012 

Jak se naučit lépe řídit čas, abychom stihli udělat vše, co máme udělat, a všichni byli spokojení? To je jedna z nejčastějších otázek manažerů. Mnozí proto spásně hledí k různým metodám time…

Boj o talenty je čím dál tím tvrdší a Krize talentů přežije ekonomickou krizi

20.4.2012 

I v době současné ekonomické krize si společnosti velmi silně stěžují na nedostatek talentů. Nedostatek talentů stojí společnosti stovky miliónů v nerealizovaných příjmech. Je to překvapivé? Ne, není:…

icon Nenechte se ovládnout e-mailem

19.4.2012 

E-mail je sice již zcela běžný pracovní nástroj, efektivní práce s ním však zdaleka není tak běžná, jak si myslíme. Sami se…

Článek v rámci předplatného icon Jaké je ROI vašeho stánku na veletrhu?

19.4.2012 

Krásné stánky, drahé letenky, lesklé brožury. Máte za sebou úžasný veletrh, ale také pěkně nákladný. Problém je, že…

icon Cvičení každodenního leadershipu

19.4.2012 

Ne každý má to štěstí, že se již narodí jako lídr. Dokázat to, aby vás ostatní následovali, vyžaduje velké úsil&…

Článek v rámci předplatného icon Jak vylepšit zákaznický zážitek

18.4.2012 

Poskytovat prvotřídní služby už dnes nestačí – to by měla být samozřejmost. Zákazníci hledají zážitky, prožitky. Chtějí mít…

icon Nebojte se říci šéfovi "ne"

18.4.2012 

Odmítnout šéfa je náročné, někdy však nezbytné. Důležité je proto zvolit správnou formu odmítnutí a hlavně vycházet…

icon Co vás brzdí v kariéře?

18.4.2012 

Bez ohledu na obtížnost současné ekonomické situace stále platí pravidlo, že každý je svého kariérního štěstí strůjcem. Je&…

icon 13 úkolů po dokončení prodeje

17.4.2012 

Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a příležitost s ním znovu obchodovat. Jak na to? Zeptejte se, kdy se můžete ozvat. Ujistěte…

icon Ředitel firmy jako garant talent managementu

17.4.2012 

Zaměstnancům nestačí říkat, že jsou pro firmu tím nejdůležitějším, je třeba jim to ukázat. Výkonný ředitel firmy by proto měl být zapojen…

Výpis 1047110485 z celkem 19456