Pojišťovna omylem propustila tisíc lidí
Firmy, jejichž HR oddělení oznamují zaměstnancům propuštění e-mailem, by měly být velmi obezřetné. Pomineme-li etickou stránku věci, je tu ještě…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19456 článků.
Firmy, jejichž HR oddělení oznamují zaměstnancům propuštění e-mailem, by měly být velmi obezřetné. Pomineme-li etickou stránku věci, je tu ještě…
I když ženy představují většinu pracovníků v německém finančním sektoru, v nejvyšším vedení finančních institucí stá…
Správný úsudek v byznysu je čím dál tím obtížnější. Vědecké studie ukazují, jak moc naše rozhodnut&…
Dřív se stávalo často, že zákazník hodil komerční dopis do odpadkového koše. Ale emaily tohle všechno udělaly ještě mnohem snazš&…
Nikdy nepřednášejte prezentaci, které byste se nebyl ochoten sám zúčastnit. Každá prezentace musí mít nějaký příběh, jinak je nudná. Zamyslete se proto, jestli byste byl ochoten poslouchat vaši…
Jak se naučit lépe řídit čas, abychom stihli udělat vše, co máme udělat, a všichni byli spokojení? To je jedna z nejčastějších otázek manažerů. Mnozí proto spásně hledí k různým metodám time…
I v době současné ekonomické krize si společnosti velmi silně stěžují na nedostatek talentů. Nedostatek talentů stojí společnosti stovky miliónů v nerealizovaných příjmech. Je to překvapivé? Ne, není:…
E-mail je sice již zcela běžný pracovní nástroj, efektivní práce s ním však zdaleka není tak běžná, jak si myslíme. Sami se…
Krásné stánky, drahé letenky, lesklé brožury. Máte za sebou úžasný veletrh, ale také pěkně nákladný. Problém je, že…
Ne každý má to štěstí, že se již narodí jako lídr. Dokázat to, aby vás ostatní následovali, vyžaduje velké úsil&…
Poskytovat prvotřídní služby už dnes nestačí – to by měla být samozřejmost. Zákazníci hledají zážitky, prožitky. Chtějí mít…
Odmítnout šéfa je náročné, někdy však nezbytné. Důležité je proto zvolit správnou formu odmítnutí a hlavně vycházet…
Bez ohledu na obtížnost současné ekonomické situace stále platí pravidlo, že každý je svého kariérního štěstí strůjcem. Je&…
Zboží bylo doručeno. Teď je na čase zajistit si loajalitu zákazníka a příležitost s ním znovu obchodovat. Jak na to? Zeptejte se, kdy se můžete ozvat. Ujistěte…
Zaměstnancům nestačí říkat, že jsou pro firmu tím nejdůležitějším, je třeba jim to ukázat. Výkonný ředitel firmy by proto měl být zapojen…