Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Online trh práce v ČR (2/2): Kde se vyplatí inzerovat pracovní pozice

4.10.2016 

V úvodním článku o stavu tuzemského online trhu práce jsme se zabývali téměř monopolním postavením společnosti LMC (Alma Media), provozovatele portálů Jobs.cz, Prace.cz, Profesia.cz, Monster.cz nebo…

Článek v rámci předplatného O čem vlastně je firemní kultura

3.10.2016 

Nemyslete si, že firemní strategie je vše. Ještě důležitější je totiž firemní kultura. Ta by měla být větší a silnější než každý jednotlivec. Potom bude fungovat tak, jak má bude inspirovat lidi, aby…

Článek v rámci předplatného icon 4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

27.9.2016 

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi nabízeného produktu. Mnoho obchodníků se však i přesto snaží dále prodávat i ve chvíli, kdy je klient…

icon Příliš angažovanosti škodí

23.9.2016 

Vysoká míra angažovanosti má prokazatelný vliv na vyšší spokojenost, výkonnost a také retenci zaměstnanců. Pro firmy znamená vyšší příjmy a zisky, vyšší kvalitu služeb a vyšší spokojenost zákazníků. I…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které špatní prodejci postrádají

21.9.2016 

Prodej je pro mnoho lidí profese, u které skončí, když všechny ostatní pracovní možnosti z nějakého důvodu nefungují. A podle toho také potom přehlídka prodejců vypadá. Mnoho takzvaných obchodníků…

Článek v rámci předplatného icon Prolomte status quo ve třech krocích

19.9.2016 

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou, i když je logicky mnohem výhodnější pustit se do určitých změn, znamená, že lidé často raději…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak prodávat více stávajícím zákazníkům

16.9.2016 

Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená část prodeje, který se jinak převážně soustředí na vyhledávání a akvizici nových zákazníků. Přitom právě současná klientela se…

Článek v rámci předplatného icon Skryté triky nonverbální komunikace

15.9.2016 

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To, jakým způsobem prodejce působí na zákazníka a jaké v něm vyvolává pocity, je pro úspěch obchodu…

Článek v rámci předplatného icon Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody

9.9.2016 

U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se obchodům prostě nedaří. Úkolem prodejce je tato období co nejvíce eliminovat, zkracovat, snižovat jejich dopady a pokud možno rychle…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři „K“ každého dobrého prodejce

7.9.2016 

Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co spojuje ty nejlepší prodejce? Vlastnosti a schopnosti, které lze shrnout pod čtyři K.

Článek v rámci předplatného Jak (ne)odradit oslovené pasivní kandidáty na síti LinkedIn

7.9.2016 

Obsazujete určitou pracovní pozici. Důkladně jste prohledali sociální síť LinkedIn a vytipovali profily uživatelů, kteří nejlépe odpovídají daným kritériím. Většina těchto lidí samozřejmě momentálně…

icon Jeremy Clarkson: Manažerská auta jsou jedno jako druhé

6.9.2016 

Pokud má ve světě automobilů někdo zásadní vliv na to, co si spotřebitelé koupí a co ne, je to anglický novinář Jeremy Clarkson, bývalý moderátor světově nejúspěšnějšího motoristického pořadu Top Gear…

icon Školení a zmrzlina: Odměňujeme zaměstnance za skvělou práci

2.9.2016 

Můžete jim poděkovat nahlas a přede všemi. Můžete jim dát den volna. Můžete jim poskytnout dodatečné školení, pokud víte, že mají zájem o osobní rozvoj. Když jde o úspěch celého týmu, postarejte se o…

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu

2.9.2016 

Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené e-mailové vzory je sice žádoucí,…

icon 4 rituální otázky, které by si měl pokládat každý lídr

1.9.2016 

Lídři, kteří odvádějí skutečně skvělou práci, jsou extrémně zvědaví. Mají svůj rituál hledání odpovědí na určité základní otázky. Odpovídáním na tyto otázky zkvalitníte to, jak sebe sami hodnotíte.…

Výpis 10361050 z celkem 1974