Nakonec jde vždy o prodej
O motivaci zaměstnanců, kteří se nezabývají obchodem, nelze uvažovat bez toho, aby byl obchod zařazen do diskuse. Každá činnost ve firmě by totiž měla určitým…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.
O motivaci zaměstnanců, kteří se nezabývají obchodem, nelze uvažovat bez toho, aby byl obchod zařazen do diskuse. Každá činnost ve firmě by totiž měla určitým…
Řada firem se mylně domnívá, že když umístí video na YouTube, zákazníci je uvidí. Tato iluze však vede pouze k tomu, že na YouTube každý…
Introverti se na poradách či při komunikaci s kolegy-extroverty často nedostanou ke slovu, a jejich myšlenky tak zbytečně zůstávají jen v jejich hlavách. Člá…
„To chce klid“ je sice klišé, ale v manažerské praxi platí. Studie australské Melbourne Business School potvrdila, že vedoucí pracovníci,…
Soustředit se na stávající zákazníky je v dnešní době zásadní, nikoli však dostačující obchodní praxe. Souč&…
Humor má na pracovištích své místo. Dokáže uvolňovat napětí, pomáhá vidět věci z jiné perspektivy, usnadňuje komunikaci. Může tak&…
Řízení zaměstnanců pracujících na dálku vyžaduje jiný přístup než v případě těch, s nimiž pracujete tváří v tvář. Čl&…
Ekonomická situace naučila podnikatele očekávat to nejhorší. Umíte se však připravit také na nejlepší? Je čas připravit se na oživen&…
Propojit IT s obchodními prioritami firmy je často spíše uměním než vědou. Článek proto přichází s pěti základními předpoklady, kter&…
Jak ovlivnit způsob, jímž zákazníci uvažují o vaší firmě? Budujte značku. Neznamená to však soustředit se jen na design nebo loga – jde o…
Koučování umožňuje firmám maximalizovat kapacitu jejich lidí a zaměstnancům uvědomit si svůj plný potenciál. Článek shrnuje deset rad, jak koučovat…
Multitasking patří k věcem, ve kterých jsou ženy lepší než muži. Není to však nejlepší způsob práce. Jak tedy v dnešní době…
Každý má svého šéfa. I když „pracujeme na sebe“, stále máme klienty. Základem udržení zdravého vztahu zaměstnance a &…
Důležitou součástí marketingové strategie firmy je přilákání pozitivní pozornosti médií. Kde začít? - Vytvořte zajímav&…
Otázky patří mezi hlavní nástroje, které nám pomáhají chápat smysl světa. Otevírají přístup k myšlenká…