Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16793 článků.

Pojďte na stáže, tam se všechno ukáže

11.2.2010 

Naděje v získání výhody při hledání nové práce zvýšila v poslední době počet i kvalitu uchazečů o stáže ve…

Článek v rámci předplatného Největší chyby při změně kariéry

11.2.2010 

Změna kariéry není nikdy lehká. Polovina lidí si bude myslet, že jste se zbláznili, náboráři vám předvídají, že už nikdy nenajdete…

icon Jiří Dvorjančanský, nový výkonný ředitel pro rezidentní marketing společnosti Telefónica O2

15.2.2010 

Novým výkonným ředitelem pro rezidentní marketing společnosti Telefónica O2 v Česku byl jmenován Jiří Dvorjančanský. Na nové působi&…

Článek v rámci předplatného Pozor, nevyhořte

10.2.2010 

Řada lidí se v posledních měsících potýká se zvýšeným objemem práce a pomalu, ale jistě ztrácí energii. To může vést od poklesu morálky přes nižší produktivitu až k vyhoření. Jak se blížící vyhoření…

Co dáváte najevo uchazečům o zaměstnání?

10.2.2010 

Zatímco se náboráři snaží ujistit, že našli vhodné uchazeče o zaměstnání, uchazeči si chtějí být jistí, že mohou jejich nabídku přijmout. Článek připomíná hlavní věci, které se uchazeči chtějí na…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník, není byznys

10.2.2010 

Proč byste měli zákazníkům poskytovat vynikající zkušenosti s vašimi službami? Existuje minimálně deset pádných důvodů. - Vynikaj&…

icon Vždy mě nesmírně lákalo poznání vztahů mezi lidmi a zvládání emocí

10.2.2010 

S Helenou Bernardovou, ředitelkou oddělení lidských zdrojů v pivovaru Bernard, o ryze praktických aspektech personalistiky, metodách komunikace se zaměstnanci a přístupu k firemním hodnotám...Nyní…

Článek v rámci předplatného Méně stresu nejen pro náboráře

9.2.2010 

Dlouhodobě stresující práce může vést až k vyhoření. Jak tomu předejít? - Vyhýbejte se nikotinu, alkoholu, kofeinu a cukru. Pijte dostatek kvalitní vody. - Zbavujte se stresu prostřednictvím fyzické…

icon 10 nejčastějších chyb na poradách

9.2.2010 

Porady nemusejí být jen ztrátou času. Naopak představují skrytý zdroj mnoha výhod, dokážete-li se vyhnout zbytečným chybám. Které jsou ty nejčastější? - Pořádání porad jen proto, že vždy pořádáte…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat námitky zákazníků?

9.2.2010 

Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které nabízejí. Zkušení obchodníci v nich však vidí hodnotné ukazatele toho, jak zákazníci uvažují. Článek…

Článek v rámci předplatného icon 7 kroků k lepší ústně šířené reklamě

8.2.2010 

Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv. word of mouth, patří mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Článek popisuje sedm faktorů, které je třeba mít na mysli při…

icon Porada nemusí být deja vu

5.2.2010 

Také se ptáte, proč se na poradách opakují stále tytéž věci dokola? Jak to, že se určité věci nikdy nepodaří vyřešit a jiné, přestože již byly vyřešeny, opět přicházejí na scénu? Nejčastější příčinou…

Článek v rámci předplatného Dobrá jazyková škola není jen zprostředkovatelem lektorů

5.2.2010  Rozhovor s Davidem Dvorským, ředitelem jazykové školy Glossa

David Dvorský je vzděláním doktor medicíny. Mezi kolegy majiteli jazykových škol v tom ale nejsem až tak výjimečný, občas se mezi námi vyskytují dost nečekané profese," říká. V devadesátých letech,…

icon 5 tipů pro e-mailový marketing v roce 2010

4.2.2010 

Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten letošní slibuje zlepšení, a tak je třeba opět znásobit úsilí, aby byl zdravější a ziskovější. Článek přichází s několika tipy, jak…

Článek v rámci předplatného Každý zaměstnanec by měl být tak trochu nespokojen

4.2.2010  Rozhovor s Radovanem Jokelem, vedoucím oddělení odměňování a benefitů společnosti Siemens s.r.o.

Radovan Jokel vystudoval v roce 1994 germanistiku na Universitě v Lipsku, SRN. V letech 1996 až 2002 pracoval jako konzultant v organizačním poradenství v mezinárodní společnosti…

Výpis 1114611160 z celkem 16793