Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4182 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci

4.4.2018 

I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které dříve nebyly tolik aktuální a před…

Jaké jsou role současného HR profesionála?

4.4.2018 

Trocha historie Někteří samozvaní odborníci na současný průmysl nazývají roli řízení lidských zdrojů poslední baštou byrokracie. Tradičně totiž spočíval úkol personality především ve vnášení…

icon Zajistěte, aby zaměstnanci znali firemní hodnoty i vizi

3.4.2018 

Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé jeho strategie. Mnoho podniků ví, že aby se jejich brand zaryl pod kůži zákazníkům, je jim třeba vizi, misi a…

icon Z rudého do modrého oceánu (2/2): Ne všechny technologické inovace přinášejí hodnotu

3.4.2018 

Chcete-li se přesunout z rudých oceánů plných konkurence do nových, nezměrných a průzračných vod oceánů modrých, musí se vaše strategie zaměřit na hodnotu, kterou přinesete kupujícím. Jedině tak…

icon Z rudého do modrého oceánu (1/2): Před žraloky uniknou pouze inovátoři, kteří přinesou hodnotu

28.3.2018 

V současné době můžeme sledovat rychlý růst firem, jako je Amazon, Apple nebo Netflix. Jejich tržní ocenění i prostor, který mají v médiích, roste. Jak uniknout z rudého oceánu plného žraloků a…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

26.3.2018 

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný obchodní tým naplňoval svůj potenciál. Osobní nevraživost, nedůvěra, pocit nespravedlnosti nebo malý pocit sounáležitosti…

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

23.3.2018 

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového výzkumu svou roli v globálním hodnototvorném řetězci. V aktuálním článku na…

Článek v rámci předplatného icon Jak bojovat proti levnější konkurenci

22.3.2018 

Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci rozhodovat se primárně na základě ceny. Problém nastává u firmy, která nabízí zcela jedinečný produkt, se kterým se nedají produkty…

icon Design thinking: Metoda využívaná těmi nejlepšími lídry (1/2)

22.3.2018 

S ohledem na všechny rušivé síly, které dnes existují, pro nás může být změn příliš. Co v takové situaci mohou lídři udělat, aby svým organizacím pomohli vyrovnat se se všemi těmi změnami a vysokými…

icon Výpočty s datumy v Microsoft Excel

21.3.2018 

Určitě víte, že MS Excel umí počítat i s daty, protože když do buňky v programu Excel napíšete datum, zarovná se po potvrzení buňky doprava. To znamená, že Excel bere datum jako hodnotu, se kterou…

Benefity, benefity a zase ty šílené benefity (2/2)

21.3.2018 

V první části článku jsem rozpracoval 5 typů zaměstnaneckých benefitů, které mohou pomoci přilákat a udržet ve firmě talentované a schopné lidi. Nyní se pro inspiraci podívejme na některé další.

Článek v rámci předplatného icon 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

16.3.2018 

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti hodnotí firmy a poskytovatele služeb. Zároveň se jedná o oblast, na kterou se mnoho podniků v poslední době výrazně zaměřilo, a…

icon Tři základní vlastnosti dobrých lídrů

16.3.2018 

Vedoucí pozice sebou nese řadu povinností a velkou odpovědnost. Podřízení vás musejí respektovat a je nutné, abyste u nich měli patřičnou autoritu, bez níž nemůžete realizovat své plány. Pokud chcete…

Článek v rámci předplatného Když investiční společnost vyžaduje CSR (2/2)

16.3.2018 

Velké a dosud nezodpovězené otázky jsou o tom, co vlastně investiční společnost BlackRock pokládá za společenský přínos a společenskou zodpovědnost, a také co v této oblasti podnikne dál. Co může…

icon Firemní akvizice: Proč pozitivní přístup někdy škodí (1/2)

15.3.2018 

Fúze a akvizice velmi často vedou ke zklamání. Je to tak především kvůli tomu, že se nepovede proces integrace. Chcete-li, aby fúze nevázla na zaměstnancích, potřebujete dobrý a přesvědčivý…

Výpis 11111125 z celkem 4182