Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16792 článků.

Článek v rámci předplatného icon Opáčko z projektového managementu

13.8.2009 

V létě, kdy naši mysl více zaměstnává představa dovolených, není na škodu připomenout si dovednosti potřebné k efektivnímu řízení projektů. Vyhneme se tak nepříjemné situaci, kdy nebudeme schopni…

Školení může být zábava

12.8.2009 

Stalo se vám jako školiteli, že zaměstnanci při vaší lekci usínali? To se může stát snadno. Školení má totiž vysoký potenciál být nudným. Školitelé však mají řadu možností, jak tomu zabránit a udělat…

Co je NLP?

12.8.2009 

Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…

Článek v rámci předplatného icon Řízení týmových projektů nejen pro techniky

12.8.2009 

"Agilní vývoj" je označení metodiky, která byla vyvinuta pro softwarové inženýry. Může však být stejně efektivní pro plnění téměř všech typů projektů - budete-li se držet určitých pravidel. - Budujte…

Článek v rámci předplatného icon 5 strategií k získání důvěry zákazníků

12.8.2009 

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k udržení ziskovosti. Článek proto shrnuje několik tipů, jak si získat důvěru zákazníků malé firmy. -…

Hodnocení výkonnosti snáze a efektivněji

11.8.2009 

Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…

Měli byste zavést systém pro řízení výuky?

11.8.2009 

Systém pro řízení výuky (LMS) může zefektivnit vzdělávací programy v celé organizaci, ušetřit čas i peníze. Je však třeba umět jej správně řídit. Jedině pak může být investice do LMS strategická. -…

10 důvodů proč nenasloucháme

10.8.2009 

Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že naslouchání se lze učit. Začněte tím, že si uvědomíte, proč neposloucháte.- Pravda. Myslíte si, že vy máte…

icon Chování zaměstnanců během finanční krize: Co sledovat?

10.8.2009 

V období finanční krize by měli manažeři věnovat zvýšenou pozornost chování svých zaměstnanců. Podle výzkumu americké společnosti VitalSmarts s názvem Financial Agility: The Four Crucial Conversations…

icon Networking není jen o vás

10.8.2009 

Networking je jednou z cest k novým obchodním příležitostem. Často se však chybuje v tom, jak efektivně navazovat kontakty, aby skutečně vedly k byznysu.- Nepředpokládejte, že někdo má zájem dozvědět…

5 chyb náboru v ekonomické recesi

10.8.2009 

Nábor zaměstnanců v období ekonomické recese má své unikátní výzvy. Článek upozorňuje na pět základních náborových chyb v ekonomicky obtížných časech.- Předpoklad, že kvalitní uchazeči rostou na…

5 kroků k řízení nadřízených

7.8.2009 

Řízení směrem nahoru spočívá v otevřené komunikaci s nadřízenými a spolupráci za účelem vytvoření partnerství založeného na důvěře a přispívání sobě navzájem, týmu i celé organizaci.Řada zaměstnanců…

icon Nebojte se budování kontaktů

7.8.2009 

Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…

icon Vůdce potřebuje především sebedůvěru

7.8.2009 

Efektivní vůdcovství vyžaduje sebedůvěru, interpersonální dovednosti, přirozenou schopnost motivovat ostatní a také znalost toho, jak budovat důvěru mezi zaměstnanci.- Sebedůvěra. Není možné vést…

Šest strategií k podpoře kreativity zaměstnanců

6.8.2009 

Firmy, které podporují kreativitu a angažovanost svých zaměstnanců, si dokáží lépe získat kvalitní uchazeče o práci i udržet stávající výkonné pracovníky. To jim zajišťuje konkurenční výhodu. Článek…

Výpis 1153611550 z celkem 16792