Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16792 článků.

icon 3 otázky pro ujasnění očekávání

20.8.2009 

Vůdcovská role vyžaduje schopnost vysvětlovat své iniciativy a vytvářet takové podmínky, aby zaměstnanci mohli být úspěšní při jejich plnění. Stejně důležité je i to, aby zaměstnanci plnili své…

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

20.8.2009 

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…

Článek v rámci předplatného Jaký je váš plán pro dnešní den?

19.8.2009 

Přístup, který zvolíme ke každému dni, je velmi důležitý. Je totiž velký rozdíl mezi tím, zda ho budeme chápat jako dar, nebo jako břemeno. Chcete-li být každý den produktivnější, řiďte se…

icon Chtějí vaše talenty manažerská místa?

19.8.2009 

Nabízet firemním talentům za odměnu manažerská místa nemusí být vždy dobrá volba. Kariéra totiž nemusí vždy vést směrem vzhůru. Specialista, který vyniká ve svém oboru, ještě nemusí usilovat o…

icon České firmy usilují o efektivnější marketingové výdaje

18.8.2009 

České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na efektivitu svých inzertních výdajů. Ukázal to průzkum komunikační skupiny Mather. Téměř tři čtvrtiny z nich byly nuceny provést změny…

Jste dostatečně asertivní?

17.8.2009 

Asertivitou se rozumí schopnost sebevědomě prosazovat své pozice, aniž bychom přitom ubližovali ostatním. Je to dovednost, které se lze učit. V první řadě byste si měli otestovat, zda jste dostatečně…

USA investují do starších zaměstnanců

17.8.2009 

Americké ministerstvo práce vyčlenilo 10 milionů dolarů na podporu organizací, které nabídnou kariérní možnosti starším lidem. Iniciativa s názvem The Aging Worker Initiative: Strategies for Regional…

Článek v rámci předplatného icon 10 věcí, které zákazník nechce slyšet

17.8.2009 

Obchodníci často mluví se zákazníky jazykem, který je překvapuje, obtěžuje nebo dokonce rozčiluje. Článek proto upozorňuje na základní chyby v obchodní komunikaci a radí, jak se jim vyhnout. -…

icon E-mailem k loajalitě vůči značce

17.8.2009 

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky: - Transparentnost. Vysvětlujete svým zákazníkům,…

Řízení vztahů se zaměstnanci chce klid a znalosti

14.8.2009 

Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým chybám se vyhnout. - Jednání na základě emocí. Zaměstnavatelé by měli počkat, až se uklidní, a…

6 rad jak být v práci spokojenější

14.8.2009 

Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby si uchovali pozitivní přístup. Pozitivní postoj přitom, bez ohledu na stres, může pomoci překonat obtížné časy. Každodenním…

Článek v rámci předplatného Firemní kultura by měla rozvíjet talent

14.8.2009 

Dobrá firemní kultura by měla zaměstnancům pomáhat s budováním dlouhodobé, úspěšné kariéry. Článek přináší několik rad, jak toho dosáhnout. - Respektujte každého jedince a dejte mu možnost přispět.…

icon Pozor na rozzlobené zákazníky

14.8.2009 

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto připomíná, jak správně jednat s…

Článek v rámci předplatného Otázky pro správný výběr manažerů

13.8.2009 

Nábor zaměstnanců na manažerské pozice vyžaduje speciální sadu otázek, abyste se přesvědčili, zda uchazeč dokáže dotahovat věci do konce a umí se soustředit na výsledky. Než pozvete uchazeče na…

Proč by vás zaměstnanci měli mít rádi?

13.8.2009 

Řízení lidí není soutěží v popularitě. Pokud si však dokážete získat respekt svých zaměstnanců, pozitivně se to projeví v celkových hospodářských výsledcích vaší firmy. - Pozor na dvojí standardy.…

Výpis 1152111535 z celkem 16792