Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16792 článků.

icon Proč vaše reklama nefunguje?

17.9.2009 

Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších důvodů. - Je nudná. Reklama má informovat, bavit a angažovat. Pokud nesplňuje alespoň dva tyto předpoklady, neuspěje. - Je…

Nenechte si odejít nejlepší lidi

16.9.2009 

V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…

icon Nového ředitele raději zvenku

16.9.2009 

V poslední době jsme často svědky toho, že neúspěšní výkonní ředitelé opouštějí firmy jen proto, aby je nahradil někdo jiný zevnitř firmy. Podle aktuálního výzkumu americké Kellogg School of…

Koučování otevírá pohled zvenčí

15.9.2009 

Koučové pomáhají svým svěřencům vidět věci nejen z jejich pohledu, ale i očima jiných. Výsledkem pak bývá takzvaný aha" zážitek, kdy koučovaný uvidí svou situaci v celém kontextu a pochopí, co je pro…

Je vaše HR oddělení spokojené?

15.9.2009 

V současném období snižování rozpočtů a stavů patří manažeři lidských zdrojů mezi nejméně motivované a angažované zaměstnance. Větší spokojenost vykazují i zaměstnanci ve finančních službách. Co s…

Starší zaměstnanci jsou pružnější

14.9.2009 

Starší zaměstnanci jsou pružnější než jejich mladší kolegové. Ukázal to alespoň výzkum 15 000 zaměstnanců ve Velké Británii, který provedla společnost Talent Q. Starší zaměstnanci podle něho mají…

icon Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

14.9.2009 

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal stát jedním z nejúspěšnějších podnikatelů všech dob. Pomohlo mu k tomu jeho 12 pravidel úspěchu: -…

icon Pozor na nejlepší postupy

14.9.2009 

Manažerské chování se často liší od obecně přijímaných nejlepších postupů". Je tomu tak proto, že nejlepší postupy: - Nejsou vždy nejlepší. Fungují pro konkrétní firmu na konkrétním trhu v konkrétním…

Interní branding oddělení lidských zdrojů

11.9.2009 

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…

Nebojte se měkkých dovedností

11.9.2009 

V posledních letech se stále více zdůrazňuje význam tzv. soft skills v manažerských rolích. Přispívají k tomu také odborné studie, které potvrzují, že emoční inteligence má zásadní vliv na úspěch a…

Článek v rámci předplatného icon 4 mýty, které vás stojí prodej

10.9.2009 

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…

icon Tisková zpráva, která nezapadne

9.9.2009 

Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř každý. Novináři jsou však pak těmito zprávami zavaleni a většině z nich se nedostane pozornosti médií. Jak tedy vytvořit…

icon Jak maximálně využít školení softwaru

8.9.2009 

Školení v oblasti ovládání softwaru není jen o tom, jaké klávesy používat. Každý počítačový program lze využít pro plnění specifických obchodních účelů. Uživatelé by proto měli být školeni tak, aby…

Jak si neudělat nepřátele na pracovišti

8.9.2009 

V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi spolupracovníky. Jak se tomu vyhnout? - Dávejte si pozor na vysvětlování špatných motivů komukoli, kdo s vámi nesouhlasí. - Kritizujte…

Článek v rámci předplatného Fluktuace začíná u náboru

8.9.2009 

Fluktuace zaměstnanců často začíná špatným náborem. V řadě firem je totiž nábor stále náhodný, nestrukturovaný a zajišťují jej nekompetentní lidé. Chcete-li proto dosáhnout nižší fluktuace, měli byste…

Výpis 1149111505 z celkem 16792