Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16791 článků.

icon Základy PR se nemění

24.4.2009 

Vsoučasné době se hodně mluví o tom, jak sociální média a digitální marketing mění podobu public relations. Tradiční postupy PR však stále mohou pomoci ktomu, aby firmy mohly úspěšněji řídit své…

Nejčastější prohřešky špatných posluchačů

24.4.2009 

Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají ostatní. Někdy se zabýváme jinými věcmi, a proto nedokážeme věnovat pozornost druhým. Jindy jsme tak nadšení ztoho, co chceme…

Jak začít s delegováním? Stačí chtít

24.4.2009 

Delegování je pro mnoho lidí složitým úkolem. Mají totiž pocit, že nikdo nedokáže splnit daný úkol lépe než oni. Zapomínají pak na to, že svět se bude otáčet i bez toho, aby všechno dělali sami. Může…

icon Rozhovor EduCity: O aktuálních otázkách finančního poradenství

24.4.2009 

Trh finančního poradenství se v posledních letech rychle mění nejen vdůsledku finanční krize, ale i regulace a měnících se potřeb klientů. O těchto tématech mluvil vrozhovoru pro vzdělávací portál…

Článek v rámci předplatného icon Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

24.4.2009 

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických zkušeností. Kritici hovoří o tom, že zákazníky dnes zajímá pouze cena, které jsou ochotni podřídit vše ostatní. Pokud i vy…

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů chování na pracovišti

24.4.2009 

Všimli jste si, že lidé, kteří se vpráci chovají svévolně, jsou také ti, kteří nejčastěji zapomínají na své chování? Jsou to například ti, kteří vás požádají o pomoc spřípravou prezentace. Když ji pak…

icon Obchodní strategie pro těžké časy

23.4.2009 

Zpomalení ekonomiky může vést ktomu, že se zpomalí i váš přísun objednávek. Nemusí tomu však tak být. Dokážete-li zlepšit výkonnost své prodejní funkce tak, aby zajistila dostatek nových klientů,…

Článek v rámci předplatného Čtyři pilíře angažovanosti zaměstnanců

22.4.2009 

Manažeři vIndii nebo Brazílii předhánějí své kolegy vUSA a Evropě ve schopnosti angažovat a motivovat své týmy, což jim dává konkurenční výhodu, která může pomoci rychleji se vzpamatovat ze…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na propouštění

22.4.2009 

Studie amerických společností Human Capital Institute a Taleo Research oslovila na konci roku 2008 345 ředitelů a manažerů lidských zdrojů a na základě jejich odpovědí sestavila doporučení, jak…

icon Kolik berou "pánové nahoře"?

22.4.2009 

Nedávný summit skupiny G20 ve Velké Británii inspiroval redaktory listu The Times ktomu, aby sestavili žebříček deseti nejlépe placených prezidentů a premiérů světa. Pro lepší srovnání vyjádřili…

Měnící se role manažerů vzdělávání

21.4.2009 

Tento rok bude pro mnohé firmy nejsložitějším za poslední desetiletí. Organizace se velmi úzce zaměřují na snižování nákladů, restrukturalizace a efektivitu. Výzkum americké společnosti Bersin &…

Charisma v deseti krocích

21.4.2009 

Charismatičtí lidé se těší velkému respektu ostatních a vyzařují osobní sílu ve všem, co dělají. Slovník Merriam-Webster Online Dictionary definuje charisma jako 1) osobní kouzlo vůdcovství, které…

Vůdce, kouč a povzbuzovač týmu v jedné osobě

21.4.2009 

Vedení týmu patří knejvětším manažerským výzvám. Dosahovat cílů oddělení a celé firmy prostřednictvím druhých lidí není jednoduché. Vyžaduje to, aby manažeři zastávali více rolí - vůdce, rodič,…

icon Adolf Hitler jako manažerský guru?

21.4.2009 

Britský list The Daily Telegraph přišel s překvapujícím zjištěním. V Indii totiž prudce roste prodej Hitlerovy knihy Mein Kampf zejména mezi studenty obchodních škol, kteří považují nacistického…

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

21.4.2009 

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník totiž nakupuje na různých místech, dokud jej skutečně neohromíte a neuděláte zněho loajálního…

Výpis 1173111745 z celkem 16791