První tři měsíce
Prvních 90 dní v nové práci představuje důležité období pro zaměstnance i zaměstnavatele. Je to období, kdy by měl zaměstnavatel ukázat nového člověku, že mu může nabídnout zvláštní roli v rámci…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19445 článků.
Prvních 90 dní v nové práci představuje důležité období pro zaměstnance i zaměstnavatele. Je to období, kdy by měl zaměstnavatel ukázat nového člověku, že mu může nabídnout zvláštní roli v rámci…
S novým rokem přicházejí předsevzetí, jejichž prostřednictvím se snažíme zlepšovat sami sebe, ale i vztahy s ostatními lidmi. Článek radí podnikatelům, jak si udržet spokojené manželství. - Doma…
Sbíráte e-mailové adresy svých zákazníků, ale dosud jste si neudělali čas na vytvoření e-mailového newsletteru? Dobrá zpráva je, že to není nic těžkého. Začít je třeba výběrem designu, který by měl…
Konstruktivní zpětná vazba - pozitivní i negativní - je stěžejní pro rozvoj a výkonnost zaměstnanců. Je třeba poskytovat ji co nejčastěji, formálně i neformálně. Některým manažerům to přesto dělá…
Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to automaticky znamenat větší objem prodeje. Zvážit je třeba jiné taktiky. Článek přichází s šesti radami pro zvýšení aktivity B-…
Podle amerického psychologa a konzultanta Bena Dattnera trvá vybudování dobrého pracovního vztahu s novým šéfem minimálně půl roku. Zejména v prvních měsících je pak velké riziko vzniku nedorozumění,…
Každý se někdy setkal s určitým problematickým kolegou. Ať už vás obtěžuje přílišnými detaily ze svého soukromého života nebo jiným neprofesionálním chováním, je třeba naučit se efektivně…
Každému se někdy stane, že pocítí únavu z toho, co dělá. Následuje pocit ztráty půdy pod nohama a neschopnost získat zpět energii pro další činnost. To však nemusí být konečná stanice. Řada lidí je i…
Téměř na každém pracovišti se najde kolega, který svým chováním znepříjemňuje život ostatním. Takový člověk dokáže poškodit i jinak příjemné pracovní prostředí. Jak se pozná? A nejste to přímo vy?…
Přibývá firem, které umožňují svým zaměstnancům pracovat na dálku. To má řadu výhod, ne vždy je to však správná volba. Zvažujete-li tedy zavedení této formy výkonu práce, položte si nejprve…
Letošní rok byl pro řadu firem náročný, přesto však zaměstnanci očekávají na jeho konci něco speciálního. Článek proto radí, jak vyjádřit poděkování a ocenit zaměstnance nefinanční formou. - Říkejte…
Vánoce jsou tady a s nimi i tradiční otázka, jak v této době nejlépe využít e-mailového marketingu. - Nabídněte něco speciálního. Zejména v dnešní ekonomické situaci zákazníci hledají dobré vánoční…
Udržování rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem je v současné ekonomické situaci stále obtížnější. Zaměstnavatelé navíc často postrádají empatii vůči svým lidem a nenabízejí pomoc v tom, jak…
V novém zaměstnání se musíme přizpůsobovat neznámému prostředí, což není jednoduché. Ještě náročnější však může být povýšení či změna práce v rámci firmy, kterou již známe. Jak se na takovou změnu…
Vánoce jsou dobou, kdy firmy přispívají na charitativní účely. Dobrý úmysl se však může minout účinkem, nechají-li se podvést falešnými charitativními organizacemi, nemluvě o ztrátě peněz. Článek…