Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19432 článků.

icon Co s pesimisty ve vašem týmu?

18.9.2009 

Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek proto přichází s několika radami. - Vytvářejte povědomí. Můžete začít tím, že si dotyčného vezmete…

Doba si žádá umění řízení změn

17.9.2009 

Proces zavádění změn znamená snahu dělat věci jinak, než jako to dosud bylo pro zaměstnance pohodlné. Není proto výjimkou, že u zaměstnanců vyvolává neklid a odpor. Jak takovou situaci zvládnout? -…

icon Nejčastější chyby začínajících firem

17.9.2009 

Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní obchodní prezentaci

17.9.2009 

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první setkání naslepo. Snažte se předem zjistit co nejvíce informací. Když se seznámíte s kritérii…

icon Proč vaše reklama nefunguje?

17.9.2009 

Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších důvodů. - Je nudná. Reklama má informovat, bavit a angažovat. Pokud nesplňuje alespoň dva tyto předpoklady, neuspěje. - Je…

Článek v rámci předplatného Desatero chytrého náboru v těžké době

16.9.2009 

Jak získat nejlepší lidi, než se ekonomika plně ozdraví? - Nedělejte kompromisy. Bez ohledu na dobu nepřijímejte nikoho, kdo neodpovídá vašim požadavkům. - Hledejte přirozené nadšení. Existuje velké…

Nenechte si odejít nejlepší lidi

16.9.2009 

V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…

Článek v rámci předplatného Podpořte svůj HR tým v době krize

16.9.2009 

Poslední roky se nesly ve znamení změny vnímání funkce HR z administrativní podpory na strategického partnera organizací. Globální ekonomická krize však přinesla nejistotu, kdy i profesionálové HR…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

16.9.2009 

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý vyjednavač si jasně definuje své cíle, než přistoupí k vyjednávání. Plánujte dopředu. - Nejprve…

Článek v rámci předplatného Neodrazujte nové zaměstnance

15.9.2009 

Stará známá pravda říká, že zaměstnanci vstupují do firem, neopouštějí však firmy, ale šéfy. Článek proto upozorňuje na typické manažerské chyby, které mohou přimět nové zaměstnance znovu zvažovat…

icon Nepřipravujte se o zákazníky

15.9.2009 

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej získal zpět nebo neztratil další. - Mluvte s bývalými zákazníky. Ptejte se na specifické důvody…

icon Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

14.9.2009 

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal stát jedním z nejúspěšnějších podnikatelů všech dob. Pomohlo mu k tomu jeho 12 pravidel úspěchu: -…

Článek v rámci předplatného icon Branding není jen logo

14.9.2009 

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…

Tipy pro efektivní porady aneb Bez agendy ani ránu

11.9.2009 

Klíčem k vedení efektivní porady je držet se programu a soustředit na cíle setkání. Ať už se bude účastnit méně či více lidí, produktivní porada by měla vždy splnit úkoly, které si vytyčila. Na…

Výpis 1237612390 z celkem 19432