Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

icon Desatero bezpečnosti IT systémů

16.11.2009 

Stále se dočítáme o případech ztrát zákaznických dat. Jak se mohou organizace bránit těmto krádežím a útokům? - Berte bezpečnost vážně. Roste počet zákazníků, kteří nechtějí spolupracovat s firmami,…

icon Máte žíznivé zákazníky?

16.11.2009 

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě, ale nedonutíte jej pít." Výkonný ředitel však odpovídá: Donutit pít? Vaším úkolem je zajistit, aby…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát jedinečným na širokém internetovém trhu

16.11.2009 

Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních zákazníků, ale i potenciálních konkurentů. Je proto třeba být co nejvíce jedinečný. Jak? - Bruslete směrem, kterým letí puk. Tento…

Článek v rámci předplatného Když kritika, tak konstruktivní

15.11.2009 

Konstruktivní kritikou se myslí kritika, která přináší hodnotu. Pomáhá zaměstnancům zlepšovat se. Spočívá v jasném sdělení, co je třeba zlepšit a navržení možností jak na to. Místo pouhého…

Kde vzít více energie?

15.11.2009 

Energie je jedním z klíčů ke spokojenosti. Cítíme-li se vyčerpaní, netěší nás ani věci, které by nás jinak těšily - například přípravy na Vánoce. Jak tedy získat více energie? - Cvičte. I krátká,…

icon Jak se stát efektivnějším vůdcem?

15.11.2009 

Dobří vůdcové se nerodí. To, zda se někdo stane dobrým vůdcem, závisí do velké míry na tom, jak na sobě pracuje. - Začněte 360stupňovou zpětnou vazbou od kolegů, které respektujete. Zjistěte, za jak…

icon Bez příčiny konflikt nevyřešíte

15.11.2009 

Každý konflikt má svou příčinu. Bez znalosti této příčiny jej nelze řešit. Nejčastějšími příčinami jsou různé názory na chování, fakta, metody, cíle a hodnoty. Jakmile zjistíte příčinu, můžete začít s…

Článek v rámci předplatného 10 vět, kterým se vyhnout při propouštění

12.11.2009 

Při propouštění manažeři často říkají věci, které jim pomáhají cítit se lépe. Mohou chtít, aby se lépe cítili i propouštění, takové komentáře však mohou propouštěným zaměstnancům naopak uškodit.…

icon Nebojte se požádat o reference

12.11.2009 

Klišé o dobrých věcech, které se prodávají samy, nemusí v praxi fungovat. Šíření ústní reklamy totiž není tak jednoduché. Článek proto přichází se sedmi radami, jak zvýšit vaše šance na šíření…

Jste špatný kolega?

11.11.2009 

Řada lidí si stěžuje na nepříjemné chování kolegů - chování, které si tito kolegové mnohdy ani sami neuvědomují. Nemůže se něco takového stát i vám? Článek upozorňuje na pět varovných signálů, že…

Agrese na pracovištích sílí. Co s tím?

11.11.2009 

Ekonomická situace nutí firmy propouštět či jinak snižovat náklady, což pochopitelně zvyšuje nespokojenost zaměstnanců. To může vést až k nepřiměřené agresi. Profesor managementu na britské University…

icon Dobrý rodič je dobrý manažer

11.11.2009 

Hledáte-li dobrého manažera, zkuste se najít dobrého rodiče. Tyto role jsou totiž velmi podobné. Zamyslete se nad následujícími body. - Stará se. Úspěšný rodič má rád své děti a často se obětuje pro…

Článek v rámci předplatného Jak přežít (a využít) 360stupňové hodnocení vůdcovských dovedností

10.11.2009 

360stupňová zpětná vazba patří mezi nejefektivnější způsoby hodnocení a řízení vůdců. Článek proto přichází s deseti doporučeními, jak maximálně využít zpětné vazby od zaměstnanců, kolegů a manažerů a…

icon Porada není divadlo jednoho herce

10.11.2009 

Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? - Předem si určete mluvky" a připravte se na ně. Pomůže vám to zvolit takový styl vedení porady, který…

Žádost o pomoc není ostuda

9.11.2009 

Umět správně požádat o pomoc je zásadní součástí dobrého a úspěšného výkonu práce. Můžete se sice cítit nepříjemně, strach z požádání o pomoc je však neomluvitelný, zejména je-li v sázce hodně. Nejde…

Výpis 1237612390 z celkem 19572