Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vůdce neřídí lidi, ale výkonnost

2.11.2009 

Řada vůdců si klade otázku, zda existuje nějaký nový způsob vůdcovství, který dokáže efektivně řídit změny a zajistit úspěch v dnešních náročných časech. Žádný zázračný způsob však neexistuje, naopak…

icon Etická pravidla používání mobilních zařízení (nejen o Vánocích)

2.11.2009 

Stále hektičtější pracovní i osobní život nás tlačí k tomu, abychom byli neustále na příjmu prostřednictvím mobilních zařízení. Nevyhneme se tomu ani při jídle, o dovolených nebo o svátcích. Přesto je…

icon 5 cest k čistější databázi e-mailových adres

2.11.2009 

Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-mailové adresy - ty, jejichž majitelé se odhlásí od odběru jejich zpráv nebo se zprávy z jejich schránek neustále vracejí. Co ale…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

Probuďte svou kreativní stránku

1.11.2009 

Ne každý člověk je od přírody kreativní. Přesto však může do svého jednání vnést více kreativity, bude-li se o to snažit. Začněte tím, že si vyčleníte určitý čas na přemýšlení. Již to, že si na něco…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec nezapadne do firemní kultury

1.11.2009 

V praxi se může stát, že přijmete někoho, kdo nezapadne do firemní kultury. Článek radí, jak tuto situaci řešit a naučit se jí předcházet. - Dopřejte si čas pro nalezení správného člověka. Je velmi…

icon Jak zlepšit osobní kouzlo

1.11.2009 

Stalo se vám někdy, že jste se cítili být jen napůl součástí konverzace, protože jste si sami vnitřně nevěřili? Možná si myslíte, že tyto černé…

Článek v rámci předplatného icon 4 klasické chyby cold callingu

1.11.2009 

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá záležitost. Metody osvědčené v minulých letech navíc v současné době přestávají fungovat. Vyvarujte se proto základních chyb. -…

icon Než se pustíte do změn, ptejte se

29.10.2009 

Prosazování změn je obtížné. Již jen samotné slovo změna" s sebou nese asociace v podobě očekávání problémů, odporu, strachu, zrady, šoku nebo neštěstí. Důležité proto je zavádění změn neuspěchat.…

icon Tvrdá realita týmového vůdcovství

29.10.2009 

Všichni víme, jak velký rozdíl může být pro tým dobrý vůdce. Vedení týmu je však náročná záležitost. Jaké realitě tedy musí týmový vůdce umět čelit? - Úspěch závisí na správném týmu. To se však…

icon Základy b-to-b kampaně bez ohledu na médium

29.10.2009 

Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však stále platí určitá základní pravidla bez ohledu na kanál nebo médium. - Uvědomte si, kde v rámci prodejního procesu se…

Jak řídit absence v období krize

27.10.2009 

Ekonomická recese zvyšuje tlak na zaměstnance. Mnozí se vyhnuli propuštění, často se však od nich žádá více práce bez výraznějšího zvýšení odměny. Rostoucí stres pak vede k nárůstu absencí. Jak tedy…

icon Není třeba pracovat více, ale lépe

27.10.2009 

Každý by chtěl mít více času, aby mohl splnit všechny své povinnosti. Den však prodloužit nelze. Naopak je třeba hledat neproduktivní činnosti a způsoby, jak pracovat rychleji. Inspirujte se…

icon Desatero špatného budování kontaktů

27.10.2009 

Úspěchu v budování obchodních kontaktů lze dosáhnout až ve chvíli, kdy vám členové skupiny, na kterou se obracíte, budou věřit a začnou s vámi otevřeně sdílet své vlastní kontakty. Bez toho, aby…

icon Chybička se vloudila

27.10.2009 

Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například zapomenout vyplnit předmět zprávy a zanechat v něm pouze nápovědu k vyplnění pole, vložit do textu špatnou výzvu k akci nebo…

Výpis 1240612420 z celkem 19572