Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19429 článků.

icon Jak si udržet energii na služební cestě

25.8.2009 

Služební cesty znamenají plno schůzek, dlouhé cestování, ale i bavení klientů. To vše vás může poměrně rychle vyčerpat. Článek proto radí, jak si na služební cestě udržet energii. - Pijte hodně vody.…

icon Nervozita výkonnosti nepomůže

25.8.2009 

Manažeři se v současné době obávají o stav své firmy a zaměstnanci o svá místa. Co s tím mohou vůdcové dělat? V první řadě by se měli uvolnit. - Uvolněte svou náladu. Manažer nemůže nic dělat s…

icon Reklama může být i zadarmo

25.8.2009 

Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení marketingových rozpočtů. Navíc existuje celá řada aktivit, které nic nestojí. Staňte se odborníkem. Publikujte odborné články…

Staňte se kariérním aktivistou a nenechte svou kariéru náhodě

24.8.2009 

Zejména v dnešní době ekonomické recese se potvrzuje, že jistota zaměstnání je převážně pod kontrolou zaměstnavatelů. Přesto však zaměstnanci mohou pracovat na jistotě své kariéry. To jim poslouží…

Jak si vybrat kariérního kouče

24.8.2009 

Manažeři lidských zdrojů vědí, že spolupráce s kouči jim může pomoci dosáhnout zlepšení v jejich výkonnosti i kariéře. Existuje však velké množství koučů, ze kterých si mohou vybírat. Jak poznat toho…

Nadšením a aktivitou proti lenosti

24.8.2009 

Všichni máme sny, kterých chceme dosáhnout, často nám v tom však brání vlastní lenost. Lenost je přirozená, je však třena naučit se s ní pracovat a překonat ji. Článek popisuje několik možností jak na…

Článek v rámci předplatného icon Jak propagovat eventy e-mailem

24.8.2009 

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi pořádaných akcí. Článek proto přichází s několika tipy, jak jej využít pro propagaci. - Nešiřte spam. Uvědomte si, jak lidé reagují…

Článek v rámci předplatného icon Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení

24.8.2009 

Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být náročné. Vyplatí se vůbec takové úsilí? To závisí na preferencích a chování vašich příjemců. Existuje pět důležitých faktorů,…

Článek v rámci předplatného I malá firma může mít nejlepší talenty

21.8.2009 

Firma může být pouze tak úspěšná jako její zaměstnanci, kteří jí pomáhají růst a dobře fungovat. Malé firmy se však při získávání a snaze o udržení kvalitních zaměstnanců často potýkají s problémy,…

icon 5 chyb při žádání o reference

21.8.2009 

Získávání referencí od klientů je často opomíjenou možností k rozvoji byznysu. Chybou je také předpokládat, že stačí jednoduše požádat o referenci. Když totiž pouze požádáte o referenci, klient vám v…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout propouštění

20.8.2009 

Na současném trhu práce, kde dnešní nadbyteční zaměstnanci mohou být zítřejšími talenty, by zaměstnavatelé měli posilovat, nikoli oslabovat své vztahy s propouštěnými zaměstnanci. Uspořádejte pro ně…

icon 3 otázky pro ujasnění očekávání

20.8.2009 

Vůdcovská role vyžaduje schopnost vysvětlovat své iniciativy a vytvářet takové podmínky, aby zaměstnanci mohli být úspěšní při jejich plnění. Stejně důležité je i to, aby zaměstnanci plnili své…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro výjimečné služby zákazníkům

20.8.2009 

Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých slibů, držte se následujících rad. - Zacházejte se zákazníky jako s lidmi. Přistupujte k nim s respektem. Chovejte se k nim…

5 toužebných přání dodavatelů vzdělávání

19.8.2009 

Přáli jste si někdy, aby vám dodavatel firemního vzdělávání dokázal číst myšlenky? Věřte, nebo ne, totéž si přejí i dodavatelé. Článek proto upozorňuje na základní věci, které si dodavatelé vzdělávání…

icon Vůdcovství po skončení krize

19.8.2009 

Každá firma může projít krizí, kterou se jí podaří překonat. Pominutí krize však ještě neznamená, že by se manažeři měli přestat věnovat svým lidem. Řízení zaměstnanců po skončení krize je naopak…

Výpis 1242112435 z celkem 19429