Jak si udržet zákazníky
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte. Hledejte nové potřeby, které můžete splnit. Inzerujte novými způsoby, abyste dali najevo své nové…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19572 článků.
V dnešní době je pro firmy stěžejní, aby si dokázaly udržet současné zákazníky. Jak? - Inovujte. Hledejte nové potřeby, které můžete splnit. Inzerujte novými způsoby, abyste dali najevo své nové…
Jak se zbavit nekvalifikovaných uchazečů o práciNáboráři jsou v současné době bombardováni životopisy a žádostmi o zaměstnání, z nichž řada zcela neodpovídá jejich požadavkům. Co tedy mohou dělat, aby minimalizovali počet nekvalifikovaných žádostí?…
Dovolenou můžete mít i domaDovolená přináší řadu výhod v podobě snížení stresu, zlepšení zdraví a produktivity. Ne každý si však může vybrat týdny dovolené a odjet za exotikou. Přesto si lze zařídit i krátkou dovolenou pomocí…
Cena, kvalita a speciální funkce produktů jsou velmi důležité pro spokojenost zákazníků. Nejdůležitějším faktorem pro úspěch produktu jsou však obchodníci, kteří budují loajalitu zákazníků. Obchodník…
Rozhovor Zuzany Čempelové se spolumajitelem NetDirectu Janem Svobodou o tom jak malá česká firma vytřela zrak světové konkurenci, o tom jak v období krize dosáhnout růstu a jak vidí budoucnost svou a…
Používání manažerského žargonu plného prázdných frází anglicismů může manažerům způsobovat problémy. Zaměstnanci, kteří nebudou rozumět, mohou získat dojem, že nemáte zájem s nimi řádně komunikovat, a…
Některé dny v zaměstnání jsou lepší a některé horší. Pokud by však každodenní práce měla znamenat nespokojenost, je třeba přistoupit ke změnám. V současné době totiž nelze jen snadno odejít jinam. -…
Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli byste však zapomínat ani na brožuru, kterou přikládáte. Ať už tuto formu reklamy nazýváte brožurou, oběžníkem nebo letákem,…
Firmám bojujícím o přežití v nelehké ekonomické době se často stává, že zapomínají komunikovat se zaměstnanci. To však může mít nepříjemné důsledky. Článek proto shrnuje několik tipů, jak komunikovat…
Neustálé učení patří mezi důležité předpoklady úspěšného podnikání a řízení lidí a firem. Pomáhá udržet si konkurenceschopnost. Jak se tedy neustále učit, i když vám většinu času zabírá pracovní…
Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená především jim naslouchat, znát jejich zájmy. Pak je třeba umět zaujmout a zapojit do hovoru. Učte se…
Mít práci neznamená automaticky být s ní spokojen. I v dnešní době, kdy je řada lidí nucena být za práci vděčná, však lze udělat určité kroky, jak být v zaměstnání spokojenější. - Ukliďte si…
Zdá se vám, že stále máte málo času a hodně práce? Zázračný lék na tento problém neexistuje, přesto však lze podniknout určité kroky, abyste si své činnosti lépe zorganizovali. - Udělejte si seznam…
Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto měl položit několik otázek. - Jak moje rozhodnutí pomůže organizaci? Manažeři, kteří tlačí své týmy k plnění náročných cílů…
Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické situaci. V první řadě je proto třeba znát příčiny a vyvarovat se jich. Nejčastější příčinou ztráty zákazníka bývá…