Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19424 článků.

Článek v rámci předplatného icon Využívají vaši obchodníci svůj plný potenciál?

15.5.2009 

Chcete-li mít kvalitní obchodníky, odpovězte si na následující otázky.- Věnují vaši obchodníci dostatečnou pozornost důležitým zákazníkům? Řada obchodníků tráví příliš času spohodlnými a jistými…

icon Budování kontaktů není tak strašné, jak vypadá

15.5.2009 

Řízení vtahů bylo vobchodním světě vždy důležité, dnes je však zásadní. Schopnost budovat a udržet si silnou síť kontaktů je vsoučasné době minimálně stejně důležitá jako dobré řízení projektů. Proč…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

icon Dobrý manažer dnes i zítra

14.5.2009 

Manažeři si vobtížných dobách nemohou dovolit opomíjet svůj osobní rozvoj a výkonnost. Jak tedy vyjít ze současné doby silnější a moudřejší?- Uvažujte pozitivně. Snažte se nebýt přehnaně negativní ve…

icon 12 manažerských lekcí z paluby vesmírné lodi Enterprise

14.5.2009 

Legendární Star Trek představuje vedle vesmírných bitev i řadu manažerských tipů. Od mužů, kteří se vystřídali vkapitánském křesle lodi Enterprise, se můžeme přiučit mnoha užitečným věcem pro dnešní…

icon Jak začít s firemním blogem

14.5.2009 

Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to? Inspirujte se následujícími tipy.- Pište sami. Nemá smysl zakládat blog, pokud jej nechcete psát sami. Můžete si své myšlenky…

Tipy pro manažery vzdělávání v obtížných časech

13.5.2009 

Současná doba si žádá nové uvažování, nové způsoby učení a přizpůsobování se firemním prioritám. Odborný konzultant a bývalý ředitel vzdělávání vbritské BBC Nigel Paine shrnuje pět tipů pro pomoc…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

A zase to chování

13.5.2009 

Každý má určité slabší stránky ve svém chování na pracovišti. Znepříjemností se však mohou stát i překážky vkariéře. Článek proto upozorňuje na nejčastější projevy nevhodného chování vpráci, kterým je…

icon Řízení změn je také řízením emocí

13.5.2009 

Většina manažerů i zaměstnanců dnes stále není plně připravena na řízení emocí, které souvisejí se změnami. Ještě větší stres způsobuje skutečnost, že jakmile skončí jedna velká změna, blíží se další.…

icon Konverzační etiketa v kostce

13.5.2009 

Konverzační etiketa představuje silný nástroj pro budování vztahů a zlepšování osobního image. Článek proto přichází sdeseti tipy, jak se zlepšit vumění konverzace.- Myslete na hlasitost. Mluvit…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

Lež má krátké nohy (i na pracovišti)

12.5.2009 

Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy nevyhneme polopravdám nebo malým lžím. Většina lidí například vpráci kreativně popisuje některé skutečnosti, čímž vlastně lže.…

Článek v rámci předplatného icon 3 důvody pro využívání tiskových zpráv

12.5.2009 

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří mezi nejefektivnější způsoby propagace firem hned zněkolika důvodů. Správná kombinace distribuce tiskových zpráv a vhodných…

Výpis 1267612690 z celkem 19424