Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19421 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro obsah webu zaměřený na zákazníky

9.2.2009 

Většina obsahu webových stránek se soustředí na firmy jaká daná firma je, co nabízí, jakou má strategii atd. To ale může být chyba. Místo pouhého popisu firmy byste se měli zaměřit více na své…

Umíte sestavit příručku pro zaměstnance?

6.2.2009 

Jedno přísloví říká, že to, co nevíme, nás může zranit. To platí i pro zaměstnanecké příručky. Smyslem těchto příruček je předání relevantních a užitečných informací zaměstnancům. Zaměstnavatelé však…

Jak vycházet se zaměstnanci

6.2.2009 

Chcete dobře vycházet slidmi vpráci? Držte se následujících doporučení.- Dávejte si pozor na tón hlasu. To, jak něco řeknete, bývá důležitější než to, co řeknete. Zejména vkrizových situacích držte…

icon 10 ukazatelů, že se váš zákazník potápí

6.2.2009 

Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy pro přilákání více klientů

6.2.2009 

Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů. Firma může být úspěšná jen tehdy, dokáže-li si udržet stávající klienty a zároveň doplňovat nové. Jak na to?- Nepřestávejte se…

5 strategií pro řízení deprese na pracovišti

5.2.2009 

Možná jste u některého ze svých kolegů či podřízených zaznamenali následující symptomy: snížená produktivita, podrážděnost, absentérství, nízká hladina energie, stažení se nebo dokonce hněv a úzkost.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát efektivnějším manažerem

5.2.2009 

Management má hodně společného spřáním dělat věci lepšími. Každý, kdo se chce stát lepším manažerem, by si měl uvědomit, že management přesahuje jeho pracovní pozici. Znalosti a dovednosti, které jako…

icon Jsou sociální weby dobré pro byznys?

5.2.2009 

Britský think tank Demos přinesl dobré zprávy zaměstnancům závislým na komunitních serverech typu Facebook, MySpace nebo Bebo. Ve své říjnové studii totiž dospěl kzávěru, že zaměstnavatelé by neměli…

icon Rozšiřte své on-line působení

5.2.2009 

Může být jednoduché ořezat veškerou nákladnou provozní činnost. Jakmile však spotřebitelé začnou vprůběhu ekonomického zpomalení investovat své peníze uvážlivěji, měly by i firmy být ve svém…

Čím otravujete kolegy?

4.2.2009 

Co můžete udělat, abyste se stali produktivnějším a příjemnějším kolegou? Článek shrnuje některé špatné pracovní návyky a rady, jak se jich zbavit.- Špatné plánování. Trávíte první hodinu vpráci tím,…

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání úspěšného onboardingu

4.2.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury, tzv. onboarding, slouží jako pomoc jednotlivým zaměstnancům. Konečné výhody však sklízí celá firma. Správně řízený onboarding jí pomůže snížit…

icon Buďte vůdcem změny, nejen manažerem

4.2.2009 

Změna může být nutná, zajímavá nebo slibná, pro většinu lidí je však nepříjemná. Znamená totiž krok do neznáma, opuštění zavedeného chování. Často přináší rizika, nepokoje a konflikty. I žádoucí a…

icon Hlas dělá člověka

4.2.2009 

Zazvoní telefon, vy jej zvednete a volající vás pozdraví, aniž by se představil. I bez toho však podle hlasu okamžitě poznáte, kdo volá, přestože jste se neslyšeli několik let. Jak je to možné?…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

3.2.2009 

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé…

Pozor na krizi střední kariéry

3.2.2009 

I když většina zaměstnanců prochází poměrně bezbolestně adolescencí, řada jich má problém skrizí středního věku, respektive střední kariéry. Pojem middlescents (zaměstnanci středního věku) vytvořili…

Výpis 1293112945 z celkem 19421