Řízení vzdělávání v době utahování opasků
Americká nezisková organizace eLearning Network sestavila seznam doporučení, jak prosperovat vekonomické recesi. Manažerům vzdělávání radí:- Zapojte technologii, protože snižuje náklady na cestování,…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19421 článků.
Americká nezisková organizace eLearning Network sestavila seznam doporučení, jak prosperovat vekonomické recesi. Manažerům vzdělávání radí:- Zapojte technologii, protože snižuje náklady na cestování,…
Mezi nejčastější příčiny neúspěchu při zavádění změn na pracovištích patří nedostatečná připravenost firem, nepřipravenost nejvyššího vedení, nejasný směr a zaměření, nedostatek zdrojů a nedostatečně…
Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o vás (nebo vaší značce) říkali správné věci. Je složitější je pak udržet tuto diskusi, protože se…
Při řízení týmu se brzy ukáží silné i slabé stránky. Dobrý vůdce se soustředí na silné stránky jednotlivců a jejich využití vco nejširší míře. Ještě lepší vůdce si však všímá slabých stránek a hledá…
Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…
Jak můžete přesvědčit vyšší manažery, že je důležité věnovat čas a porozumět zákazníkům? Radí profesorka americké Columbia Business School Rita McGrathová.- Vytvořte znepokojující zprávu sdaty, kterým…
I když mnoho amerických podnikatelů pláče nad ničivými ztrátami vroce 2008, zubaři napříč Spojenými státy prošli uplynulým rokem bezbolestně. Právě zubařské ordinace měly totiž nejvyšší čisté marže ze…
Vobdobí ekonomické nejistoty platí více než kdy jindy, že kplnění termínů, vytváření nových myšlenek a zavádění řešení je třeba mít motivovanou pracovní sílu. I vtěchto podmínkách toho lze dosáhnout,…
Školení obchodníků může vašim zaměstnancům pomoci lépe proniknout do firemních účtů, urychlit prodejní cykly a získat více obchodních příležitostí. Může udělat ze vztahů partnerství. Než se však pro…
Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a zaměstnanců. Investují obrovské sumy do reklamy a propagace za účelem oslovení nových zákazníků, zatímco opomíjejí nebo…
Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a kterou snížit? Držte se následujících doporučení.- Směřujte reklamu tam, kam se potenciální zákazníci…
Tradiční neformální pátky, které doposud umožňovaly zaměstnancům chodit jeden den vtýdnu do práce ve volnějším oblečení, jsou vohrožení alespoň ve Velké Británii. Souvisí to snarůstajícími obavami…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník, odcházejí sním příjmy. Jak si ale mohou firmy vdnešních obtížných časech udržet spokojené zákazníky?…
Současná doba, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, je vhodnou příležitostí i pro vás, abyste se přesvědčili, jak efektivně zacházíte s penězi. Článek ústy několika amerických podnikatelů…
Vnovinách dnes stále čteme o tom, jak organizace zavádějí dovolené, aby ušetřily náklady a vyhnuly se propuštění. To může vypadat jako dobrý nápad, ale také skončit nulovými úsporami nákladů a…