Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19422 článků.

Článek v rámci předplatného icon Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

2.3.2009 

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho mohou dosáhnout dvěma způsoby.…

E-learning zajímá stále více firem

27.2.2009 

Spolu stím, jak organizace hledají časově i nákladově efektivní vzdělávací řešení, se žhavým tématem opět stává e-learning. Článek shrnuje důležité klíčové záležitosti, které mohou firmám pomoci…

Na co se připravit před studiem čínštiny

27.2.2009 

Chcete-li se začít učit čínsky, připravte se na tři základní předpoklady pečlivou pozornost pro zvukovou stránku jazyka, odlišný druh písma a kvalitní učebnici.Včínštině mají slova různé významy na…

Pohodlné pracoviště nemusí být drahé

27.2.2009 

Řada zaměstnanců závidí kolegům pracujícím například pro společnost Google to, že mají na pracovištích luxusní gauče, neomezený přísun bezplatného jídla od předních kuchařů, tělocvičnu nebo prádelnu.…

icon Jsem klidný, jsem klidný, jsem klidný...

27.2.2009 

Každý člověk se někdy rozzlobí. Hněv je velmi silná emoce, sníž můžeme zacházet zdravě i nezdravě. Jen pokud své frustrace dokážeme správně řídit, však můžeme dosáhnout pozitivních změn.- Uznejte to.…

icon Umění konstruktivní kritiky

27.2.2009 

I konstruktivní kritika je kritika. Kritizovaný člověk se proto často necítí dobře, i když ví, že taková kritika znamená pomoc. Ani být tím, kdo kritizuje, však není příliš zábavné. Máte-li před sebou…

Článek v rámci předplatného icon Jak na reklamu v ekonomické recesi

27.2.2009 

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na reklamu. Jak co nejlépe využít reklamy vobdobí ekonomické recese?- Nepřestávejte. Když se vaši rivalové stáhnou, získáte větší…

Deset nejčastějších chyb školitelů

26.2.2009 

Příčinou neúspěšných vzdělávacích akcí bývají často samotní instruktoři. Měli by proto znát typické chyby anepřehlížet je.- Kdo vás neslyší, přestane poslouchat. Mějte na paměti, že ne vždy se najde…

icon I malé firmy dnes potřebují strategii - více než dříve

26.2.2009 

Pokud si myslíte, že současné ekonomické klima představuje dobrou výmluvu, proč ignorovat strategii, můžete se zásadně mýlit. Zejména malé firmy mívají tendenci myslet si, že dnes žádnou strategii…

icon Pusťte si do kanceláře vítr a vodu

26.2.2009 

Staré čínské umění Feng Shui (vítr a voda) představuje estetický systém, který vychází ze zákonů astronomie a geografie. Jeho smyslem je zpříjemnit život vytvářet prostředí, která budou přívětivá,…

Při omezování vzdělávání myslete na budoucnost

25.2.2009 

V obtížných ekonomických dobách patří rozpočet na vzdělávání zaměstnanců mezi první, kterých se dotkne krácení. I vtakové situaci se však dá dělat mnoho.- Připravte se. Projděte všechny vzdělávací…

Dobrý kouč má své zaměření

25.2.2009 

Každý úspěšný kouč má svou oblast působnosti. Je to pozice, aktivita nebo část trhu, která odpovídá jeho talentu a osobnosti. Měla by to být oblast, pro níž má nadšení a také odborné znalosti. Ztoho…

Diagnóza perfekcionist(k)a

25.2.2009 

Máte dobrý nápad, ale nikomu to neřeknete, protože máte pocit, že na něm musíte ještě pracovat. Trávíte noci tím, že neustále předěláváte prezentaci, které už jste věnovali 20 hodin. Nikomu se…

icon Optimalizace řízení talentů v období recese

25.2.2009 

Řízení talentů se vdnešní době stává důležitějším než kdy předtím. Firmy se totiž snaží dosáhnout co největší efektivity a návratnosti investic. Ke zhodnocení strategie řízení talentů poslouží…

icon Jak být dobrým poslem špatných zpráv

25.2.2009 

Dříve nebo později nastane situace, kdy budete muset svým zaměstnancům sdělit určité špatné zprávy. Článek shrnuje několik rad, jak to udělat správně.- Špatné zprávy sdělujte na začátku dne. Sdílení…

Výpis 1287112885 z celkem 19422