Jaká je vaše výmluva, proč nekoučujete zaměstnance?
Spotřebnými dovednostmi může druhého koučovat každý. Manažeři však mají celou řadu dalších odpovědností, což jim často znemožňuje koučování vdostatečné efektivitě. Některé firmy to řeší tím, že…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19422 článků.
Spotřebnými dovednostmi může druhého koučovat každý. Manažeři však mají celou řadu dalších odpovědností, což jim často znemožňuje koučování vdostatečné efektivitě. Některé firmy to řeší tím, že…
Vzimních měsících se vzdělávací aktivity zúžily převážně na vnitřní prostory. Nadcházející jaro a léto však vybízejí kbudování týmů mimo kanceláře, ve venkovních prostorách. Proč si vybrat právě…
Dobré školení vyžaduje oddanost rozvoji dovedností. Vzdělávání dospělých má větší šanci na úspěch, vede-li je kompetentní školitel. Ten by měl disponovat následujícími kvalitami.- Trpělivost. Dobrý…
Závislost zaměstnanců na alkoholu a drogách stojí firmy ročně miliardy vpodobě absencí na pracovištích, pracovních úrazů, chybných rozhodnutí či dokonce zpronevěr a krádeží. Mnoho zaměstnavatelů se…
Ekonomická recese nutí lidi šetřit na různých aspektech jejich životů. To pak vede ktomu, že přicházejí i o důležitou komoditu, která nic nestojí spánek. Aktuální výzkumy zUSA hovoří o tom, že o…
Bez ohledu na současnou ekonomickou nejistotu je vytvoření systému odměn, který přiláká a dokáže udržet talentované zaměstnance, důležité pro úspěch každé organizace. I když si nemůžete dovolit…
Ovlivňuje-li řízení firmy strach znutnosti propouštět, vyhlásit bankrot nebo toho, jak zaplatit kancelářské potřeby, začne se to vprvní řadě negativně projevovat na angažovanosti a produktivitě…
Delegování úkolů je běžnou součástí práce manažerů. Nejde však jen o to, něčeho se zbavit a předat to někomu jinému. Je třeba být specifičtější, chce-li aby delegování fungovalo správně. Vprvní řadě…
- Začněte u sebe. Čím lépe zvládnete svůj vlastní přerod, tím jednodušší pro vás bude provést změnami ostatní.- Zapojte se. Plánování je důležité, nikoli však, stává-li se důvodem kodkládání. -…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své investice a jejich klíčoví obhájci přicházejí o práci. Jak si pak udržet úspěšnost vtakovém prostředí?…
Jak si udržet morálku zaměstnanců vsoučasné nejisté době?- Nepropadejte depresi. Nezapomínejte propagovat své úspěchy. Udržujte ducha toho, co zajišťuje chod vaší společnosti a snažte se měnit obavy…
On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…
Kanceláře jsou obecně považovány za nízkorizikové pracovní prostředí. To však neznamená, že se kancelářským pracovníkům vyhýbají fyzické problémy. Jejich nejčastější nemoc zpovolání se nazývá…
I když je pochopitelné, že si dnešní doba žádá snižování stavů, chtějí-li se některé firmy udržet, manažeři by se měli ujistit, že ze seznamu jejich priorit nezmizí řízení talentu a rozvoj kariéry.…
Úspěšný plán řízení krize dokáže dostat váš byznys zpět nahoru co nejdříve po propuknutí krize. Článek shrnuje 10 kroků, jak přežít jakoukoli krizi a vrátit se kziskovosti.1. Připravte plán pro…