Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19421 článků.

Nebojte se konfliktu generací

16.2.2009 

Poprvé vhistorii se dnes na pracovištích potkávají čtyři různé generace zaměstnanců. Každá znich má své vlastní postoje, představy a hodnoty, což může znesnadňovat vzájemnou spolupráci. Pokud jste…

Aktuální výzvy manažerů vzdělávání

13.2.2009 

Manažer vzdělávání musí být důvěryhodným poradcem ostatním manažerům, kteří potřebují vědět, jak rozvíjet své podřízené. Vsoučasné době to platí více než kdy jindy, vzhledem ktomu, jak zaměstnancům…

Vztah na pracovišti: Co s ním?

13.2.2009 

Váš šéf je asi tím posledním, od koho byste čekali valentýnský dárek, ale zamyslete se ještě jednou Romantické vztahy na pracovišti nejsou ničím výjimečným, vzhledem ktomu, kolik času vpráci trávíme.…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k lepším zákaznickým službám

13.2.2009 

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy snižují náklady, aby obě strany byly spokojené? Poradit vám může společnost RightNow, která poskytuje řešení CRM na míru téměř…

Úspěšným v každé ekonomice

12.2.2009 

Vobdobí ekonomické nejistoty se mnoho lidí připravuje na nejhorší. I když však oprášení životopisu a sledování aktuálních možností nové kariéry není na škodu, můžete aktivně pracovat i na tom, abyste…

Článek v rámci předplatného Recese je příležitostí k získání kvalitních zaměstnanců

12.2.2009 

Ekonomická recese přináší zejména malým firmám možnost najímat kvalitní zaměstnance vrámci nevyužitého trhu. Řada mladých lidí má například vtěchto dobách problémy shledáním práce, což je tržní…

icon Jak se stát miláčkem médií

12.2.2009 

Pokud chcete být pravidelně citováni vmédiích, a zlepšovat tak profil vaší firmy, měli byste se učit od úspěšných kolegů. Při sledování médií si sami můžete všimnout, že vidíte stále tytéž lidi.…

Překážky on-line vzdělávání

11.2.2009 

Řada lidí dnes využívá možnost vzdělávání on-line formou. Důvodem může být zvýšení příjmů vsoučasném zaměstnání, změna kariéry nebo získávání nových znalostí. On-line vzdělávání má mnoho výhod, znichž…

Článek v rámci předplatného icon 8 příležitostí pro poděkování zákazníkům

11.2.2009 

Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou dosáhnout, dokáží-li jednoduše poděkovat. Článek shrnuje osm příležitostí, jak efektivně poděkovat zákazníkům.- Vždy když…

Propustili kolegu. Co na to říci?

10.2.2009 

Rozhovor spropuštěným kolegou patří mezi nejobtížnější komunikační situace na pracovišti. Důležité je však neskrývat se před ním. Propuštěný kolega potřebuje spíše vaši podporu než mlčení. Článek…

icon Pozor na bývalé zaměstnance

10.2.2009 

Když majitelé firem přemýšlejí o zabezpečení svých počítačových systémů, považují většinou za největší riziko hackery. Poněkud však zapomínají na bývalé zaměstnance, kteří mají přístup kfiremním účtům…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit on-line pověst firmy

10.2.2009 

Řízení on-line pověsti firmy je vdnešní době nestálé povahy obsahu vytvářeného uživateli Internetu zásadní. Téměř každý totiž může na dnešním Internetu publikovat anonymně cokoli. Jak si tedy chránit…

Co říci, aby to nebylo příliš

9.2.2009 

Velké firmy, univerzity a další instituce nemají své ředitele interní komunikace nadarmo. Úkolem těchto manažerů je informovat zaměstnance o tom, kam…

Článek v rámci předplatného Šťastný zaměstnanec, šťastná firma

9.2.2009 

Štěstí vypadá jako osobní věc každého člověka. Výzkumník zamerické Kansas State University Thomas Wright však říká, že zaměstnavatele by mělo štěstí jejich zaměstnanců zajímat, protože na něm stojí…

icon Jak přežít recesi

9.2.2009 

Nedělat vdnešní době nic, je špatná volba. Pasivita by krizi pouze prohloubila. Co ale můžete dělat, když máte jen málo nebo žádné nové investice? Článek shrnuje čtyři tipy, jak přežít recesi zúst…

Výpis 1291612930 z celkem 19421