Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5240 článků.

Průzkum: Opravdu produktivní se cítí jen 8 % českých zaměstnanců

5.4.2018 

České firmy nevyužívají potenciál svých zaměstnanců. Češi se necítí být dost produktivní a podle průzkumu společnosti Microsoft zaostávají i co se týče inovativnosti a strategického přínosu pro své…

icon Měníme chování za pomoci gamifikace (1/2)

4.4.2018 

Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů. Ve skutečnosti nám může posloužit jako skutečně silný nástroj, díky němuž dokážeme změnit chování zaměstnanců a dosáhnout…

Jaké jsou role současného HR profesionála?

4.4.2018 

Trocha historie Někteří samozvaní odborníci na současný průmysl nazývají roli řízení lidských zdrojů poslední baštou byrokracie. Tradičně totiž spočíval úkol personality především ve vnášení…

icon Zajistěte, aby zaměstnanci znali firemní hodnoty i vizi

3.4.2018 

Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a prolínají se do celé jeho strategie. Mnoho podniků ví, že aby se jejich brand zaryl pod kůži zákazníkům, je jim třeba vizi, misi a…

Únorová Káva s Develorem - Jak dosáhnout úspěšných změn promyšleným zapojením lidí

30.3.2018 

Možná jste zaznamenali, že se na českém trhu před několika měsíci objevila nová digitální banka – Hello bank! by Cetelem. Jak název napovídá, vznikla rebrandingem značky Cetelem - specialisty na…

Reverse Aging. Zdravá firma potřebuje zdravý management

26.3.2018 

Zbytek managementu o něm říkal, že je podle nich výbušný, přímočarý a že to narušuje firemní kulturu. Že je nekorektní a že by potřeboval kouče.

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když si nový obchodník nesedne s týmem

26.3.2018 

Soudržnost týmu a týmový duch všech jeho členů jsou nutné k tomu, aby daný obchodní tým naplňoval svůj potenciál. Osobní nevraživost, nedůvěra, pocit nespravedlnosti nebo malý pocit sounáležitosti…

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

23.3.2018 

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového výzkumu svou roli v globálním hodnototvorném řetězci. V aktuálním článku na…

Nová doba: Zaměstnanci si vybírají zaměstnavatele

22.3.2018 

V současné době nabídka volných pozic významně převyšuje poptávku po nich. Obsazení pracovní pozice je nyní pro společnosti často opravdovou výzvou. Toto nese za následek, že si kandidáti mohou…

Benefity, benefity a zase ty šílené benefity (2/2)

21.3.2018 

V první části článku jsem rozpracoval 5 typů zaměstnaneckých benefitů, které mohou pomoci přilákat a udržet ve firmě talentované a schopné lidi. Nyní se pro inspiraci podívejme na některé další.

icon Firemní akvizice: Proč pozitivní přístup někdy škodí (2/2)

19.3.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že i když vše na začátku akvizice vypadá skvěle, může to nakonec celé dopadnout špatně. Podívejme se nyní jak.

icon Firemní akvizice: Proč pozitivní přístup někdy škodí (1/2)

15.3.2018 

Fúze a akvizice velmi často vedou ke zklamání. Je to tak především kvůli tomu, že se nepovede proces integrace. Chcete-li, aby fúze nevázla na zaměstnancích, potřebujete dobrý a přesvědčivý…

Největší výzvy employer brandingu

14.3.2018 

Každá firma má svou značku zaměstnavatele, ať už se o ni aktivně stará či nikoli. Tzv. employer brand je vlastně pověst na trhu práce, která firmě více či méně pomáhá přilákat a udržet ty správné…

icon Rozjeďte YouTube marketing s pomocí influencerů

12.3.2018 

Marketing s využitím vlivných osobností, tzv. influencerů, na síti YouTube je na vzestupu. I tak je to však stále mladý obor a benchmarky se neustále posouvají. Co tedy udělat, abyste vyjednali co…

icon Nadnárodní společnosti: Jak přesáhnout hranice a propojit lidi (2/2)

9.3.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že sdílené systémy a komunikační technologie jsou velmi užitečné, stále však musíme pamatovat na jejich omezení. Osobní jednání v rámci týmu jsou stále velmi důležitým…

Výpis 13361350 z celkem 5240