Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16732 článků.

Šest principů koučování zaměstnanců

17.7.2006 

Vůdci, kteří koučují své podřízené nebo kolegy mají před sebou do určité míry jinou perspektivu a také jiné výzvy než externí profesionální kouči. Přesto by však měli dodržovat stejná pravidla jako…

icon Networking pro stydlivé

17.7.2006 

Stydlivost a nedostatek sebevědomí jsou jednou z největších překážek efektivního budování kontaktů. I když se však celkově považujete za vstřícného a otevřeného člověka, pravděpodobně jste zažili i…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

Článek v rámci předplatného Elektronická komunikace je noční můrou amerických zaměstnavatelů

14.7.2006 

Špatné zacházení s elektronickou poštou si vybírá těžkou daň u amerických zaměstnavatelů. Nákladné soudní spory a propouštění zaměstnanců zaujímají nejvyšší místo na seznamu elektronických rizik.…

icon Pozor na rozvod, pane řediteli

13.7.2006 

I když je rozvod zejména osobní tragédie, může proniknout také na pracoviště a dokonce vás stát i místo, nemluvě o dobré pověsti. V posledních letech proběhla ve světě vlna veřejně propíraných rozvodů…

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

13.7.2006 

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá panelová diskuse. Čtyři odborníci měli v šedesáti minutách formulovat šedesát nenákladných a snadno…

Článek v rámci předplatného Jak odměňovat za bezpečnou práci

13.7.2006 

Praxe prokázala, že odměny fungují. Není žádným tajemstvím, že uznání a odměňování zaměstnanců představuje silnou motivaci k lepším výkonům a také bezpečnější práci. Z tohoto důvodu se těší dlouhodobé…

icon Jak udělat z on-line návštěvníka kupujícího zákazníka?

13.7.2006 

Úspěch přeměny zájmu na uskutečnění transakce závisí i v on-line obchodě na schopnosti spojit se s potenciálním klientem v jeho stávající fázi kupního procesu. Tento proces obnáší fáze posouzení…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

Článek v rámci předplatného Kdo nezapadne, z kola ven

12.7.2006 

Neúspěch uchazečů o vedoucí pozice často spočívá v tom, že nezapadají do příslušné firemní kultury. Je to jeden z nejčastějších důvodů odchodu, vysvětluje Sally Stetsonová, ředitelka americké…

icon Přidejte Internet do marketingového mixu

12.7.2006 

Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od tradičních marketingových rozpočtů k více prostředkům věnovaným na on-line propagaci produktů a služeb. Mezi výhody…

Co přinese nový zákon o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci

12.7.2006 

Začátkem příštího roku začne platit nový zákon o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. Tento zákon úzce souvisí s novým zákoníkem práce, který byl schválen v květnu letošního roku po přehlasování…

icon L.E.A.D.E.R.S. aneb Sedm základních vůdcovských dovedností

12.7.2006 

Úspěšné vůdcovství vyžaduje kombinaci určitých dovedností. I když mohou být tyto dovednosti uplatňovány individuálně, k optimálním vůdcovských schopnostem povede pouze jejich integrace a systematické…

Článek v rámci předplatného icon Tři chyby každého manažera marketingu

11.7.2006 

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.- Nemyslete si, že marketing je něco,…

icon Řízení projektů v Čechách

11.7.2006 

Jak probíhá projektové řízení v České republice? Na tuto otázku se v jednom ze svých průzkumů zaměřila společnost Ernst & Young. Zúčastnily se jej téměř čtyři desítky firem, z nichž většina měla…

Výpis 1389113905 z celkem 16732