Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Mylné představy o úspěšných pracovištích

13.3.2015 

Co si představíte, když se řekne skvělé pracoviště? Většina lidí si představí některou z největších a nejbohatších firem, která má úžasné prostory plné nejrůznějších vymožeností, dosahuje neustálého…

Průměrné mzdy v Česku - 4. čtvrtletí 2014

12.3.2015 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 4. čtvrtletí roku 2014. Průměrná měsíční mzda vzrostla v tomto období proti stejnému…

icon 7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

11.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…

Článek v rámci předplatného Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

icon Jak pomoci čerstvým manažerům k tomu, aby přežili

9.3.2015 

Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat. Manažeři nevykonávají úkoly, ale…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

icon Asociace malých a středních podniků zveřejnila seznam podvodných čínských firem

27.2.2015 

Asociace malých a středních podniků koncentruje na jedno místo stížnosti na nekalé chování čínských obchodních partnerů a zřizuje Chinese Black List.  Na základě spolupráce s velvyslanectvím České…

Článek v rámci předplatného icon Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

27.2.2015 

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…

icon Inflace: Jak a proč se v Česku počítá

26.2.2015 

Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…

icon Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

25.2.2015 

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý prodejce, ale zároveň používat některé zastaralé techniky prodeje. Svět se neustále mění a s ním i očekávání zákazníků. Chcete-li…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k úspěšnému vyjednávání

19.2.2015 

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně vyjednávat je proto velice důležité. Tuto činnost provádíte téměř na denní bázi, ale nemusí jít vždy o velké peníze. Vyjednávání se…

Co má cenu měřit v náboru?

18.2.2015 

Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran. Různé organizace mají v tomto směru různá měřítka, různé přístupy a různé priority. Zajímavý článek na toto téma publikoval…

icon 5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

13.2.2015 

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné, i když se snažíte sebevíc. Některé…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod rychle a efektivně

9.2.2015 

Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to, jak zkrátit a zjednodušit prodejní proces. Zákaznici se svým časem chtějí pracovat efektivně, nabídněte jim tedy rychlé a…

Vy ještě nemáte firemní lavičku?

6.2.2015 

Přispět dobré věci, podílet se na tváři Evropského hlavního města kultury, posílit společenskou odpovědnost vaší firmy a hlavně zapojit celý váš tým do něčeho, co se vám bude líbit. To je příslib…

Výpis 13811395 z celkem 3026