Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

icon Ó, ládylí, ještě mám fůru času...

14.4.2015 

Kdy jste si naposled zazpívali tento song s Michalem Tučným opravdu od srdce? Nevzpomínáte si? Opakuje se ve vašem hlasovém repertoáru výmluva „bohužel, nemám na to čas“? Bojujete neustále s časem?…

Článek v rámci předplatného icon Umíte vyprávět svůj příběh?

13.4.2015 

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš příběh, zkušenosti a vize jsou proto v obchodních snahách velice důležité. Vytvořte příběh o své osobě…

icon Defenzivní chování znemožňuje spolupráci

2.4.2015 

Když se někdo snaží přehnaně chránit sám sebe, znamená to velkou překážku pro vzájemnou komunikaci. Ano, svá práva a své názory byste měli obhajovat vždy, když je to důležité. Když vám však defenzivní…

icon Certifikované vzdělávání CIMA Aneb vzdělání je o kvalitě, nikoli o kvantitě

31.3.2015 

Vzdělávacích agentur, firem větších či menších, společností či individuálních lektorů, učitelů a mentorů nabízejících vzdělání všeho druhu je u nás nepřeberné množství. Každému manažerovi, řediteli a…

Úskalí manažerských školení

30.3.2015 

Klasická manažerská školení něco málo naučí a povzbudí motivaci účastníků stát se lepšími lídry. Po návratu do pracovního procesu však manažeři většinou nijak nezmění své chování a vše se vrací do…

icon Vývoj české ekonomiky v roce 2014

27.3.2015 

Český statistický úřad vydal publikaci s názvem Vývoj ekonomiky České republiky v roce 2014. Ta konstatuje, že česká ekonomika již překonala dva roky recese a nadále roste rychleji než země Evropské…

Jak vést telefonáty s pasivními uchazeči

26.3.2015 

Prvních pět minut vašeho telefonátu. To je nejdůležitější aspekt náboru pasivních uchazečů. Závisí na něm úspěch veškeré vaší snahy zaujmout odborníka, který momentálně nehledá novou práci. Píše o tom…

icon Firma musí fungovat od hlavy

25.3.2015 

S problémy v podnikání se někdy potýká každý. Nejčastěji si je zdůvodňujeme neschopností zaměstnanců, konkurencí nebo krizí. Příčina problémů ovšem bývá mnohem prozaičtější na vině je nejčastěji…

Navštivte konferenci Generace Millennials - Jste připraveni na její nástup?

20.3.2015 

Co očekává mladá generace od zaměstnavatele a co očekávají zaměstnavatelé od ní? Jak efektivně využít potenciál a kreativitu mladých zaměstnanců? Mladá generace, tzv. generace Millennials, která…

icon Mylné představy o úspěšných pracovištích

13.3.2015 

Co si představíte, když se řekne skvělé pracoviště? Většina lidí si představí některou z největších a nejbohatších firem, která má úžasné prostory plné nejrůznějších vymožeností, dosahuje neustálého…

Průměrné mzdy v Česku - 4. čtvrtletí 2014

12.3.2015 

Český statistický úřad zveřejnil údaje o vývoji průměrné mzdy v národním hospodářství a v jednotlivých odvětvích za 4. čtvrtletí roku 2014. Průměrná měsíční mzda vzrostla v tomto období proti stejnému…

icon 7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

11.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…

Článek v rámci předplatného Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

icon Jak pomoci čerstvým manažerům k tomu, aby přežili

9.3.2015 

Pracovníci, kteří jsou nově povýšeni na manažerskou pozici, se často jako manažeři nechovají. Chovají se nadále jako zaměstnanci, ne jako ti, kteří mají rozhodovat. Manažeři nevykonávají úkoly, ale…

Článek v rámci předplatného icon Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

3.3.2015 

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…

Výpis 13961410 z celkem 3050