Personalisté vs. dodavatelé: Cesta k lepší spolupráci
Vztahy mezi personalisty a dodavateli produktů a služeb pro HR jsou často napjaté a chatrné. Obě strany se však navzájem potřebují, a proto je třeba hledat společnou řeč, která umožní efektivní…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3066 článků.
Vztahy mezi personalisty a dodavateli produktů a služeb pro HR jsou často napjaté a chatrné. Obě strany se však navzájem potřebují, a proto je třeba hledat společnou řeč, která umožní efektivní…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti najít ideální poměr mezi náklady na výrobu produktu či poskytování služby a výdělkem z prodeje zákazníkům. Vzhledem k …
Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této chyby vyvarovat? SalesForce Blog přinesl několik rad, které vám pomohou vyniknout při jednání o ceně…
Základním požadavkem legislativy a zároveň klíčovým prvkem v zajišťování výroby a prodeje bezpečných krmiv ve smyslu požadavků standardu GMP+ je provedení analýzy nebezpečí a stanovení kritických…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své výsledky a upravovat své prodejní techniky tak, aby se eliminovala jejich slabá místa. K tomu všemu…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny nesmírně ovlivňuje v každodenním…
Definice říká, že autismus je vývojové mentální postižení, které se projevuje abnormální sociální interakcí, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi. Rozhodně však…
Tento pětidenní intenzivní kurz v sobě zahrnuje 2 pětidenní Microsoftem autorizované kurzy: 20410 a 20411 zaměřené na naplnění požadavků malých podniků (do 2 000 počítačů). Náš jedinečný přístup…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně ihned zkrachovalo. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb či produktů co nejvíce pro sebe…
Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u stálých zákazníků a ještě běžnější praxe u těch nových. Slevy hýbou světem obchodu a tvoří součást velké části uskutečněných…
20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy 18. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum s názvem HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu! V závěru…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné kvality služeb nebo produktu. V českém…
Drtivá většina tuzemských firem za svůj produkt či poskytnutí služby někdy nedostala včas a řádně zaplaceno. V nejhorších případech neúnosný objem dlužných částek byť jen od jednoho odběratele zcela…
Důvěra manažerů není samozřejmost. Náborář si ji musí zasloužitSpolupráce s manažery není pro náboráře žádná procházka růžovým sadem. Pokud si myslíte, že vaše znalosti a zkušenosti z oboru manažery zajímají, jste na omylu. Většina z nich rozhodně nečeká na to,…