Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Článek v rámci předplatného icon Muzeum v Tel Avivu vystavuje technologie pro boj s klimatickými změnami

7.8.2019 

Muzeum umění v izraelském Tel Avivu nyní hostí výstavu „Solární guerrilla: Konstruktivní odpověď na klimatické změny,“ která se zaměřuje na způsoby, jakými mohou města využívat inovativní technologie,…

Lean Academy vzdělává manažery praxí a reálnou inspirací z výrobních firem

5.8.2019 

Přemýšlejte nad změnami už tehdy, když to funguje, protože je jen otázkou času, kdy se objeví konkurence a zákazníky vám přebere. A dost možná nejenom zákazníky, ale i vaše nejlepší lidi – úspěšní…

icon Automatizace: Lék na únavu z rozhodování

5.8.2019 

Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může v okamžiku přinést firmě obrovskou hodnotu. Těm nejvytíženějším manažerům pak může technologie…

Životopis k nalezení práce nestačí. Co dělat jiného?

5.8.2019 

Je neuvěřitelné, kolik lidí (bez ohledu na věk) posílá stovky životopisů a považuje to za jedinou „strategii”, jak sehnat práci. A co je výsledkem? Stres, frustrace, emocionální rozklad, možná i…

Článek v rámci předplatného icon 5 přežitých marketingových trendů, které patří do starého železa

1.8.2019 

I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy, provedení a prkatické detaily marketingových strategií se za poslední desetiletí významně proměnily. A to hlavně v …

Článek v rámci předplatného Jak novým zaměstnancům zajistit co nejlepší adaptační proces

1.8.2019 

Všimli jste si někdy toho, že váš zaměstnanec není z práce, po které tak dlouho toužil, stoprocentně nadšený? Vnímáte z něj najednou smíšené pocity, a to už jen po pár týdnech ve firmě? Příčinou může…

icon Centrum sdílených služeb a finance: Může to fungovat?

1.8.2019 

Aby centrum sdílených služeb skutečně přispělo ke zvýšení efektivity, musejí lídři finančních oddělení hrát aktivní roli. Tolik chtěné optimalizace nákladů se povede docílit jedině pokud spolupráci s …

Článek v rámci předplatného Digitalizace HR je o lidech, nikoliv o technologiích

31.7.2019 

Doba se digitalizuje rychleji, než kdy jindy. Zřejmě je už na čase operovat s tím, že lidé by mohli pracovat vedle technologií, které jim spoustu práce ušetří, nikoliv s tím, že stroje lidskou…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak přijímat ty nejlepší možné zaměstnance

30.7.2019 

Lámete si hlavu, jak zaujmout kvalitní pracovníky? Ať děláte, co děláte, nedaří se vám najít takové zaměstnance, které byste si představovali? Přečtěte si 6 tipů, jak vybírat ty nejlepší možné…

Článek v rámci předplatného icon Základní pravidla telefonního prodeje

29.7.2019 

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité míry je telefonování součástí jakéhokoliv prodeje a obchodování, a i když nejste třeba přímo…

Jak se vyrovnat s pracovním stresem

26.7.2019 

Stejně jako necháváme šanony s papíry v kanceláři, bylo by skvělé tam takto snadno odložit i stres. Většinou si ho ale bereme domů, což má dopad na naše chování. Navíc nikdo nechce být tím, kdo si…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních formátů příspěvků na blogu

19.7.2019 

Rozjíždíte vlastní blog nebo blog vaší společnosti a nevíte si úplně rady, jak psát? Pokud již máte rozmyšleno, komu je blog určený, jaké jsou vaše cíle, co za informace na blogu chcete sdílet a jak…

Článek v rámci předplatného Kandidát lhal v životopisu. Co teď?

18.7.2019 

Až 85 % zkušených náborových pracovníků se setkalo s tím, že kandidát lhal ve svém CV. Touha po vysněné práci jednoduše dožene některé kandidáty až k tomu, že si vymýšlejí o svých zkušenostech,…

Článek v rámci předplatného Mzdový a motivační systém by měl vycházet z dlouhodobých cílů a strategie firmy

15.7.2019  Rozhovor s Hanou Kohoutovou, ředitelkou sekce Podnikové poradenství společnosti TREXIMA

Společnost TREXIMA zrealizovala začátkem letošního roku 13. ročník šetření HR Monitor, které porovnává stav mzdových a motivačních systémů mezi firmami na českém trhu. Šetření se zúčastnilo 228…

icon Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

15.7.2019 

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé zákaznické zkušenosti. Firmy by se proto měly snažit to svým zákazníkům vždy co nejvíc usnadnit. A…

Výpis 14111425 z celkem 7525