Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Jak měřit motivaci aneb jste Obránce, Ředitel či Tvůrce?

9.7.2019 

Motivace patří mezi nejdůležitější faktory, o kterých se mluví v souvislosti s vedením lidí, angažovaností a výkonem. Uvádí se, že motivovaní zaměstnanci vykazují až 16krát vyšší produktivitu než…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

8.7.2019 

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale i služby, vždy se rozmýšlí i na základě recenzí předchozích nakupujících. Mnohdy zákazníci důvěřují…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

2.7.2019 

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje…

icon Sdílené pracovní místo přináší výhody firmám i zaměstnancům. Úspěch konceptu ale závisí na kompatibilitě pracovních partnerů

2.7.2019 

Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost lépe sladit práci s volným časem a rodinou, zaměstnavatelům pomáhá udržet si talentované pracovníky. Jaké výhody a nevýhody…

Festival nových lektorů a témat - „DESÍTKA“: Hledáme nové cesty ve firemním rozvoji

1.7.2019 

Co potřebují firmy, manažeři a lektoři ke své práci ? Novou inspiraci, nové informace, zajímavé lektory a nosná témata ve vzdělávání. Proto se již podeváté proběhne Festival nových témat a lektorů a…

icon Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

27.6.2019 

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří, dokud je něco nepřesvědčí, že si dotyčná osoba důvěru nezaslouží. Jiní nedůvěřují, dokud nezískají…

Nové letní číslo Firemního vzdělávání přináší řadu osvěžujících článků

24.6.2019 

Červnové číslo jsme naplnili spoustou čtení pro (snad trochu volnější) prázdninový režim. Mrkněte sami a vyberte si podle nálady některý z našich článků:

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

24.6.2019 

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto času potom nejen zvýší spokojenost…

Flexibilita, spolupráce, inovativnost – naučte to i vaše týmy

24.6.2019 

Dynamika změn ve stávajícím podnikatelském prostředí vyžaduje komplexní uvažování, rychlé rozhodování a zároveň schopnost nebát se převzít odpovědnost. Zaběhnuté fixní postupy už často nestačí. Je…

icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

21.6.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v prodejně. Nyní se podívejme na několik dalších příkladů, jak lze přemostit online a offline svět.

Výpis 14261440 z celkem 7525