Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19397 článků.

K pracovní době přistupujte flexibilně

16.7.2007 

Stále více zaměstnanců může využít možnosti pracovat v pružné pracovní době. Podle výzkumu CIPD je přínos této formy výkonu práce zjevný: zaměstnanci, kteří si vybírají pracovní dobu a místo, se…

Zástup za dovolenou - brigádníci i rozdělení práce

16.7.2007 

Na léto a s ním spojené období dovolených se těší většina zaměstnanců. Pro vedení podniku však absence většího množství pracovníků může znamenat ohrožení chodu firmy. Někde chybějící zaměstnance…

icon Máte málo času na řešení otázek a zpracování informací?

16.7.2007 

Obecně je stále méně času přemýšlet a zpracovávat informace, kterými býváte zaplavováni víc než kdykoliv předtím. Autorka článku cituje rozhovor s jedním manažerem, který tráví celý den na jednáních…

icon Důvtipné umění chvály

15.7.2007 

Umění chválit není to samé jako věda, jak chválit. Věda je totiž snadnější. Spočívá v tom, že zaměstnanci poděkujete za něco, co udělal. Umění chvály je důvtipnější. Zahrnuje kdy, kde a proč chválit.…

Článek v rámci předplatného Britská firma Cadbury plánuje propouštění

13.7.2007 

Cadbury Schweppes má v plánu snížit stavy zaměstnanců o 15 % v průběhu příštích čtyř let. Firma produkující cukrovinky a nápoje zaměstnává po celém světě 50 000 lidí a plánuje do roku 2011 ukončit…

Jak vydržet s nepříjemným kolegou

13.7.2007 

Jestli se na světě něco nemění, tak to, že stále existují hrubí, sobečtí, necitliví a složití lidé. Spolupráci s nimi se nelze vždy vyhnout. Špatná zpráva je, že tito lidé mají negativní vliv na…

Článek v rámci předplatného Benefity v USA přesahují do důchodového věku

13.7.2007 

Pátá výroční studie trendů v oblasti zaměstnaneckých benefitů, kterou provádí pojišťovací a finanční společnost MetLife, ukázala, že američtí zaměstnavatelé nacházejí konkurenční výhody v poskytování…

Článek v rámci předplatného icon Desatero behaviorální segmentace zákazníků

13.7.2007 

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na potřebách je užitečná pro budování produktů a značek. Behaviorální segmentace zase poskytuje prostor pro strategie cíleného rozvoje…

icon Zjistěte, kdo chodí na váš web

13.7.2007 

Každý webmaster jednou narazí na potřebu zjistit, kdo na jeho web vlastně přichází a co na něm hledá. Marketingové strategii pomůže, když budete vědět třeba to, ze které stránky lidé odcházejí, kterou…

Nenechte čas, aby vás řídil, ovládněte ho

12.7.2007 

Zápasíte snadměrným pracovním vytížením? Celý den dostáváte jeden úkol za druhým? Máte se všeho vhlavě zmatek? Pak je nejvyšší čas udělat si ve věcech pořádek.Hlavně byste se měli naučit věciplánovat.…

Hlavní cíle pracovních pohovorů

12.7.2007 

Přijímací pohovor je důležitým krokem pro každého, kdo hledá zaměstnání. Pokud mezi takové patříte, jistě se ptáte všech, kteří něčím podobným prošli, na jejich zážitky, rady a zkušenosti. Dejte si…

icon Když zákazník nemá pravdu

12.7.2007 

Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito zákazníci začnou poškozovat, měli byste…

Špatný šéf. Čí je to problém?

12.7.2007 

Na světě se najde množství špatných šéfů. Nedávný výzkum mezinárodního sdružení advokátních kanceláří Employment Law Alliance (ELA) například ukázal, že zkušenost se špatným šéfem má téměř polovina…

Článek v rámci předplatného Nedostatkem zaměstnanců trpí skoro 40 procent firem

12.7.2007 

Skoro 40 procent podniků by potřebovalo rozšířit řady svých zaměstnanců. Vyplývá to z šetření, které na jaře uskutečnila Hospodářská komora mezi malými, středními i velkými zaměstnavateli v Česku…

Není komunikace jako komunikace

12.7.2007 

Základním kamenem úspěchu každé společnosti je schopnost komunikovat a přesvědčovat. Sdělení, která nezaujmou, nejsou srozumitelná nebo vyvolávají dojem záměrné manipulace, nikoho nepřesvědčí. I…

Výpis 1474614760 z celkem 19397