Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?
Významné společnosti nabízejí zaměstnancům ke koupi své akcie. Přesto však s nimi o této záležitosti často vůbec nekomunikují. Tento článek má napomoci vedení firmy se zajištěním klíčových prvků…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7205 článků.
Významné společnosti nabízejí zaměstnancům ke koupi své akcie. Přesto však s nimi o této záležitosti často vůbec nekomunikují. Tento článek má napomoci vedení firmy se zajištěním klíčových prvků…
Někteří odborníci se snaží využít k předávání znalostí příběhy (tj. anekdoty, bajky, metafory atd.). Příběhy lze údajně najít ve všech organizacích - jsou nedílnou součástí jejich definice. Nedostatek…
Personální oddělení se ve stále větší míře obracejí na externí náborové pracovníky. Přitom se však dopouštějí jedné chyby: neuzavírají se třetí stranou smlouvy.O významu smlouvy by měli být poučeni…
Společnost **Apple** chce udělat z technologie DVD nástroj školení a šíření informací po podniku. Za tímto účelem doplňuje své počítače Macintosh G4 o zapisovací jednotku DVD. Tento příspěvek obsahuje…
Článek je přehledem zásad interní strategické komunikace. Autor má za sebou 25 let praxe v této oblasti, sám vypracoval nové přístupy k modelování, plánování a hodnocení komunikace.1. **Strategická…
Řada společností se v současné době obává odchodů zaměstnanců. Z toho pramení snaha pochopit příčiny fluktuací. Nedávný průzkum provedený společností **Development Dimensions International** odhalil…
Falešné představy o komunikaci silně ovlivňují způsob, jakým na komunikaci nahlížejí manažeři. Ještě závažnější skutečností však je, že manažeři nezvládají řízení komunikačních procesů ve své…
Na počátku éry webových aplikací se vyhledávací stroje hodnotily podle počtu stránek vyhledaných na jeden dotaz. Důraz se však postupně přenesl z množství informací na jejich adekvátnost. Zdá se, že…
Řada společností přijala strategii správy znalostí kvůli zlepšení své konkurenceschopnosti. Aplikovat správu znalostí znamená také vzít na vědomí nové znalostní zdroje.Obecně platí, že znalost je…
V letošním roce se do středu pozornosti časopisů, obchodních setkání a výkonných konferencí dostalo nové téma. Za novou velkou příležitost ke zvýšení zisků je považován elektronický obchod mezi…
Nejhodnotnější znalosti obvykle nelze sepsat na kus papíru. Znalosti konkrétního člověka je však možno identifikovat například podle oblastí zájmu při surfování po Internetu nebo podle pohybu jeho…
Autor se zabývá aspekty použití správy znalostí. Společnosti prý často přehlížejí fakt, že bez pochopení osobního kontextu a bez možnosti okamžitého využití se ze znalosti stávají pouhá data.Ústředním…
Bezpečnost v oblasti výpočetní techniky a počítačových sítí je v centru pozornosti výkonných pracovníků a manažerů počítačových firem. Manažerské týmy často vůbec neví o posledních inovacích a o…
Všichni autoři publikací o řízení elektronického obchodu (e-business) tvrdí, že tento způsob podnikání se od klasického způsobu zcela liší. Při četbě pak zjistíme, že je všechno takřka stejné.…
Elektronický obchod (e-commerce) představuje nový model prodejních a obchodních nástrojů, ve kterém se kupující mohou účastnit všech fází rozhodování o nákupu, aniž by se museli osobně (nebo…