Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7205 článků.

icon Rozumí vaši zaměstnanci problematice akciových opcí?

6.6.2001 

Významné společnosti nabízejí zaměstnancům ke koupi své akcie. Přesto však s nimi o této záležitosti často vůbec nekomunikují. Tento článek má napomoci vedení firmy se zajištěním klíčových prvků…

icon Z umění vyprávět příběhy se stává nástroj správy znalostí

30.5.2001 

Někteří odborníci se snaží využít k předávání znalostí příběhy (tj. anekdoty, bajky, metafory atd.). Příběhy lze údajně najít ve všech organizacích - jsou nedílnou součástí jejich definice. Nedostatek…

icon Spolupráce s externí personální agenturou? Nezapomeňte na smlouvu!

18.5.2001 

Personální oddělení se ve stále větší míře obracejí na externí náborové pracovníky. Přitom se však dopouštějí jedné chyby: neuzavírají se třetí stranou smlouvy.O významu smlouvy by měli být poučeni…

icon Technologie DVD se stává nástrojem správy znalostí

27.4.2001 

Společnost **Apple** chce udělat z technologie DVD nástroj školení a šíření informací po podniku. Za tímto účelem doplňuje své počítače Macintosh G4 o zapisovací jednotku DVD. Tento příspěvek obsahuje…

icon Dvanáct rozměrů interní strategické komunikace

4.4.2001 

Článek je přehledem zásad interní strategické komunikace. Autor má za sebou 25 let praxe v této oblasti, sám vypracoval nové přístupy k modelování, plánování a hodnocení komunikace.1. **Strategická…

icon Jaké jsou skutečné příčiny odchodů zaměstnanců

13.2.2001 

Řada společností se v současné době obává odchodů zaměstnanců. Z toho pramení snaha pochopit příčiny fluktuací. Nedávný průzkum provedený společností **Development Dimensions International** odhalil…

icon Pět mýtů o manažerech

2.2.2001 

Falešné představy o komunikaci silně ovlivňují způsob, jakým na komunikaci nahlížejí manažeři. Ještě závažnější skutečností však je, že manažeři nezvládají řízení komunikačních procesů ve své…

icon Vyhledávání podle souvislostí - Link ranking

1.2.2001 

Na počátku éry webových aplikací se vyhledávací stroje hodnotily podle počtu stránek vyhledaných na jeden dotaz. Důraz se však postupně přenesl z množství informací na jejich adekvátnost. Zdá se, že…

icon Správa znalostí vyžaduje hledání nových znalostních zdrojů

1.2.2001 

Řada společností přijala strategii správy znalostí kvůli zlepšení své konkurenceschopnosti. Aplikovat správu znalostí znamená také vzít na vědomí nové znalostní zdroje.Obecně platí, že znalost je…

icon Jak se elektronický obchod promítne do znalostního kapitálu

30.1.2001 

V letošním roce se do středu pozornosti časopisů, obchodních setkání a výkonných konferencí dostalo nové téma. Za novou velkou příležitost ke zvýšení zisků je považován elektronický obchod mezi…

icon Jak zachytit znalosti zaměstnanců bez narušení jejich soukromí - Technologické řešení společnosti Net Perceptions

30.1.2001 

Nejhodnotnější znalosti obvykle nelze sepsat na kus papíru. Znalosti konkrétního člověka je však možno identifikovat například podle oblastí zájmu při surfování po Internetu nebo podle pohybu jeho…

icon Co je to osobní správa znalostí a jak ji využívat

30.1.2001 

Autor se zabývá aspekty použití správy znalostí. Společnosti prý často přehlížejí fakt, že bez pochopení osobního kontextu a bez možnosti okamžitého využití se ze znalosti stávají pouhá data.Ústředním…

icon Bezpečnost na Internetu

30.1.2001 

Bezpečnost v oblasti výpočetní techniky a počítačových sítí je v centru pozornosti výkonných pracovníků a manažerů počítačových firem. Manažerské týmy často vůbec neví o posledních inovacích a o…

icon Jak se stát "e-manažerem"?

16.1.2001 

Všichni autoři publikací o řízení elektronického obchodu (e-business) tvrdí, že tento způsob podnikání se od klasického způsobu zcela liší. Při četbě pak zjistíme, že je všechno takřka stejné.…

icon Elektronický obchod

6.12.2000 

Elektronický obchod (e-commerce) představuje nový model prodejních a obchodních nástrojů, ve kterém se kupující mohou účastnit všech fází rozhodování o nákupu, aniž by se museli osobně (nebo…

Výpis 71867200 z celkem 7205