Jak prodávat klíčovým zákazníkům?
Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí při jednání s klíčovými zákazníky víc invence, jinou strategii a všechny své schopnosti pro to, aby…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1912 článků.
Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí při jednání s klíčovými zákazníky víc invence, jinou strategii a všechny své schopnosti pro to, aby…
Existuje mnoho typologií, které vám napomohou pochopit, proč se lidé chovají ve specifických situacích určitými způsoby. Dělení na introverty a extraverty je jen jedním z typů. Každý z nich je ale…
Být dobrým manažerem začíná schopností přijímat skvělé lidi a přijímání skvělých lidí začíná pochopením toho, jak se rozhodují o své kariéře. Touto úvahou začíná americký odborník na nábor top talentů…
Cílem marketérů je pokročit v komunikaci tak, že se z diváka stane zákazník. Obvykle k tomu využívají mix textu a grafiky, přičemž příliš mnoho jedné složky může komunikaci poškodit. Přidáním videa…
Zatímco Facebook nebo Twitter je jako barbeque s přáteli, pak LinkedIn je koktejlová párty. Stručně řečeno, LinkedIn je některými lidmi vnímán jako nudný bratr Facebooku a Twitteru. Občas by s ním…
Pokud se vám nepodaří získat pozornost publika hned na začátku vašeho vystoupení, příliš šancí na úspěch vám nezbývá. Chvíle, kdy vstoupíte před posluchače, by neměla být záležitostí přemisťování…
Jaký je váš postoj k přátelství mezi nadřízenými a podřízenými? Patříte spíše k těm šéfům, kteří se s podřízenými přátelí, což má někdy negativní vliv na vaši autoritu, nebo k těm, kteří přátelství s…
Zajímá vás, jak řeč těla ovlivňuje to, jak nás vnímají ostatní a zároveň i to, jak vnímáme sami sebe? Pak možná již znáte populární sociální psycholožku Amy Cuddyovou z Harvard Business School a její…
Chceme-li být efektivnější, musíme lépe spolupracovat. To je heslo většiny současných firem, které se stává ještě aktuálnějším v době rostoucího počtu zaměstnanců pracujících na dálku a využívání…
Stále se řeší, jestli jsou flexibilní formy práce a práce na dálku skutečně efektivní. Vedení zaměstnanců, kteří pracují ve firmě na takové bázi, bylo vždy tvrdým oříškem, na kterém si již mnoho firem…
Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s vámi potenciální zákazník má,…
Udržování pracovní morálky týmů není jednoduché téma na pár řádků. Je to však téma, které je velmi důležité, neboť vše, co se ve firmě odehrává, stojí převážně na lidech. Existuje však mnoho…
Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším důvodům, kvůli kterým musí prodejci opustit své zaměstnání. Jedná se o zásadní systémové vady v práci daného jedince, díky…
Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o druhém řeknou více než to, co říká. Podle serveru INC.com probíhá téměř 90% komunikace na nonverbální, tj. mimoslovní…
Žádný manažer nemůže vždy mít v týmu jen své nejlepší přátele, často to ani není žádoucí. Mohou dokonce nastat situace, kdy některého ze svých podřízených nebudete moci ani vystát. Bude se vám zdát…