Nová doba přináší i nové hrozby pro zaměstnavatele
Práce zaměstnanců na dálku zvyšuje firemní rizika, jako jsou podvody či únik důvěrných informací. Firmy by se proto měly dodatečně zajistit a nastavit systém, který jim pomůže rizika minimalizovat.
Pro hledaný výraz "Report" bylo nalezeno 581 článků.
Práce zaměstnanců na dálku zvyšuje firemní rizika, jako jsou podvody či únik důvěrných informací. Firmy by se proto měly dodatečně zajistit a nastavit systém, který jim pomůže rizika minimalizovat.
Skupina největších světových ropných společností včetně Aramco , BP, Chevron, Exxon Mobil, Shell, Total a čínské CNPC se poprvé dohodla na stanovení cílů pro snížení svých emisí skleníkových plynů.…
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů zákaznických služeb. Závěry řady studií ukazují, že tento trend může mít zrychlující tendenci, avšak…
Digitální transformace byla položkou na mnoha seznamech firem dlouho předtím, než se objevil COVID-19. Pandemie ji ale plošně katapultovala na první místo mezi prioritami prakticky pro všechny firmy…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala mantra. Tak proč zahazovat tradiční média a marketingové kanály? Zde je pár důvodů, proč byste je ve…
Podvědomě předpokládáme, že když budeme mít obavy bez ohledu na to, zda nepříjemná situace skutečně nastane, podaří nám se lépe připravit. To je ale nesmysl. Britská spisovatelka J. K. Rowlingová…
Globální pandemie COVID-19 urychlila ve společnostech potřebu po agilitě, ať už na to byly nebo nebyly připraveny. Enormní množství lidí pracuje nyní z domova, a nutí tak firmy, aby se přizpůsobily a…
Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu v dnešní době. Sestavit kvalitní sdělení, které příjemce mailu zaujme, je každopádně umění. Už jste přemýšleli o tom, jak…
Když se vypořádáte s krizí, musíte být kreativní a musíte se umět rychle rozhodovat a jednat. Krize totiž nejsou časem na řízení na základě konsensu. Čím více faktů však k situaci máte nebo se snažíte…
Odvětví digitálního marketingu se neustále vyvíjí s tím, jak se mění zvyky a požadavky zákazníků a přichází nové technologie na trh. Mobilní reklama oproti webové reklamě ukrajuje postupně stále větší…
Rádi byste začali používat Google Analytics naplno? Pokrytí všech aspektů tohoto nástroje by vydalo na knihu. V tomto článku proto probereme tři kroky, které vás do problematiky uvedou a pomohou vám…
V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané překážky a výzvy. Obchodní týmy se rychle přizpůsobují vzdáleným pracovním prostředím a učí s novými…
Empatie roste s tím, jak se členové sbližují se svými týmy v průběhu koronavirové krize. Na druhou stranu, názory se různí v otázce efektivity týmů. Velká část marketingových pracovníků totiž uvádí…
Transparentnost je klíčová právě zejména v době krize. Musíte jasně říct, co víte – a co nevíte. Řekněte také svým lidem, co budete dělat pro to, abyste zjistili, co ještě potřebujete vědět.
Přístup k fyzické a virtuální péči bude v budoucnosti dostupnější. To, jak je s pacienty nakládáno, se změní díky pokročilým technologiím. Povede to k lepší péči o jejich zdraví i ke zvýšení…