Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 2132 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro vytvoření efektivní webové prezentace

11.10.2019 

Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více návštěvníků vaše webu stávali noví klienti? Chcete, aby vám více lidí zanechávalo své kontaktní údaje na vašich stránkách nebo aby…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy pro B2B prodej

9.10.2019 

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv jednotlivcům, ale firmám, má svá specifika. Ta vyplývají především ze složitosti nákupního procesu u…

Článek v rámci předplatného icon Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

8.10.2019 

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní úspěšnosti celé firmy. I pokud daná firma disponuje kvalitními a ambiciózními prodejci, není jí to…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování

7.10.2019 

B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují celou řadu funkcí a analýz, které byly dříve nemyslitelné. V dnešním článku uvádíme čtyři aktuální obecné trendy, díky kterým…

Článek v rámci předplatného icon 4 triky pro zapamatování více věcí

4.10.2019 

Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho jméno a detaily z jednání může znamenat zdánlivě drobný detail, který ale může výrazně vylepšit to,…

Článek v rámci předplatného icon Diverzita jako klíč k úspěchu obchodního týmu

3.10.2019 

Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné, že máte přesnou představu o tom, jak by jednotliví členové týmu měli pracovat a jak by měl vypadat jejich přístup, jednání i…

Článek v rámci předplatného icon Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

2.10.2019 

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který zákazníkům zvýhodňuje dlouhodobou spolupráci s vaší firmou a díky kterému jsou motivováni nepřecházet k vaší konkurenci. Ovšem…

Článek v rámci předplatného icon 4 knihy, které by si měl přečíst každý, kdo chce zatočit s prokrastinací

1.10.2019 

Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí nedosahuje svých snů a nenaplňuje svůj potenciál. A mnoho obchodníků nedosahuje těch nejlepších možných obchodních výsledků…

Článek v rámci předplatného icon Pět otázek, které si musíte položit před B2B obchodní schůzkou

27.9.2019 

I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují určité odlišnosti, které je při prodeji firemním klientům mít na paměti. Tak zaprvé je většinou o potenciálních firemních…

Článek v rámci předplatného icon Sedm vlastností úspěšných obchodníků

26.9.2019 

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného přístupu. V tomto článku vám popíšeme sedm vlastností úspěšných obchodníků, které se projevují v jejich…

Článek v rámci předplatného icon 7 věcí, které musíte přestat dělat, jestliže chcete být produktivnější

25.9.2019 

Produktivita a efektivita práce nejenže vám umožní udělat stejné množství práce v kratším čase, ale navíc vám umožní tuto práci vykonat kvalitněji a uvolní vám prostor pro strategické plánování a…

Článek v rámci předplatného icon Lidé s nízkými příjmy si možná elektromobil nikdy nekoupí

24.9.2019 

Lidé s nízkými příjmy si v současnosti mohou koupit tradiční použité auto se spalovacím motorem za pouhých několik set euro. Použité elektromobily v této cenové hladině nebudou dostupné ještě…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili

23.9.2019 

Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání klientů a jejich chování. K těmto změnám je potřeba přihlížet při vašich prodejních snahách a…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli

20.9.2019 

Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které vás již jednou odmítli, případně klienti, kteří s vámi kdysi spolupracovali, ale po později od vaší společnosti odešli. Jak…

Článek v rámci předplatného icon Připravte si dokonalou obchodní prezentaci ve čtyřech krocích

19.9.2019 

Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má zcela zásadní vliv na případný úspěch nebo neúspěch celého jednání. Existují určitá obecně platná pravidla, která při obchodní…

Výpis 6175 z celkem 2132