Chytrý pomocník Copilot. S čím vším pomůže v práci?
Copilot je nový chytrý kancelářský pomocník, který usnadní práci a stává se pracovním nástrojem pro každého zaměstnance. S čím vším může pomoci běžnému zaměstnanci i vedoucím pracovníkům?
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 15903 článků.
Copilot je nový chytrý kancelářský pomocník, který usnadní práci a stává se pracovním nástrojem pro každého zaměstnance. S čím vším může pomoci běžnému zaměstnanci i vedoucím pracovníkům?
Jednou z těch méně milých povinností manažera je oznamovat svým podřízeným, že jsou propouštěni. Tato nutná povinnost je ještě méně milá ve chvíli, kdy se nevyhazuje neproduktivní podřízený, protože…
Personalisté mají dnes velmi obtížný úkol a to vytvořit moderní pracovní prostředí, ve kterém budou zaměstnanci podávat potřebný výkon a zároveň se cítit dobře. Jinak si pracovníky neudrží a při…
Moderní personalista čelí mnoha výzvám a očekáváním, která vyžadují komplexní znalosti a schopnost rychle se orientovat v mnoha oblastech práce. Soubor informací a vzorů, které jsou pro práci v…
HR Akademie 2024 je unikátní série tří modulů, která nabízí hluboký pohled na klíčové aspekty lidských zdrojů. Tato akademie představuje jedinečnou příležitost pro obohacení dovedností a strategický…
Řemeslníci nemají v Česku o práci nouzi. Přesto absolventi středních odborných škol vystudovaný obor v mnoha případech opouštějí. Nejčastějším důvodem je nižší nástupní plat, ale i špatně…
Nezávazný, neformální „pokec“, v angličtině označovaný jako „small-talk“, je často zdrojem vtipů a averze. Mnozí ho nemají rádi a někteří lidé se mu vyloženě vyhýbají. Pravda je ale taková, že většina…
To, jakou firma v rámci výběrového řízení zajistí zkušenost uchazečům, je přímým odrazem toho, jak se pak ve finále stará o své zaměstnance. Náborový proces je jakousi výkladní skříní každé firmy a…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní akvizici averzi. V menší či větší…
Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a umět s emocemi obecně pracovat. Manažer s vysokou emoční inteligencí bude schopen lépe…
Volba správného IT kurzu pro zaměstnance se může jevit jako rutinní úkol, avšak je klíčové pečlivě zvážit, zda je hlavním cílem pouze proškolení zaměstnanců, nebo je žádoucí získání certifikací. S…
Každý člověk je jiný. Coby manažer musíte vnímat rozdíly mezi vašimi podřízenými a musíte brát v potaz jejich individuální specifika při jejich vedení. Jak postupovat, když máte v týmu introverty?…
Toto odpoledne chceme využít k tomu, abychom pomohli vám i vaší firmě využívat technologie na maximum. Abychom vám pomohli vybrat si z nekonečné záplavy digitálních pomocníků ty, které vaší firmě i…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům dostalo maximálního zážitku z…
Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera. Pokud jste totiž sami neorganizovaní, jen těžko můžete efektivně vést projekty a jiné lidi. Proto vám v…