Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16659 článků.

icon 6 tipů, jak jednou provždy překonat syndrom podvodníka

17.6.2025 

Jste na manažerské nebo jinak zodpovědné pozici – a máte přitom pocit, že na ni nepatříte? Že se při vašem povýšení stala chyba a že na výkon dané role nemáte? Pak pravděpodobně trpíte takzvaným „…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer

17.6.2025 

Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze strany jejich nadřízeného, má mnoho negativních dopadů. Od snížené produktivity týmu a většího stresu pracovníků až po…

Kyberbezpečnost už není jen záležitostí IT. O školení je zájem hlavně kvůli novým hrozbám

Audio  16.6.2025 

Kybernetická bezpečnost už dávno není výlučně doménou IT specialistů. S rostoucím počtem útoků se z ní stává téma, které řeší i nejvyšší vedení firem. Jaké jsou aktuální hrozby a jak na ně reagovat…

icon Jak poznat, že vaše interní týmová komunikace vázne – a jak to napravit

16.6.2025 

Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout svého maximálního potenciálu. Špatně nastavená komunikace potopila už nejeden tým, nehledě na to, jak schopní a…

icon Výpadek internetového připojení je pro firmy stále větší riziko. Stojí je miliony i ztrátu produktivity a reputace

13.6.2025 

Stále větší riziko je pro firmy výpadek internetového připojení. Bez stabilního připojení k internetu se dnes neobejde žádná moderní firma – od bank a výrobních podniků až po e-shopy či call centra.…

Konec papírování: Jak cloudová řešení posouvají HR do 21. století

Audio  13.6.2025  Rozhovor s Jindřichem Bečvářem, spoluzakladatelem Success Solutions

Digitalizace lidských zdrojů už dávno není doménou pouze velkých korporací. Cloudová řešení posouvají hranice tradičních HR systémů, a právě na tomto poli působí společnost Success Solutions, která se…

icon Návyky, díky kterým se vyhnete vyhoření

13.6.2025 

Pracovní vyhoření. Strašák nejen řadových pracovníků, ale i týmových manažerů. Jak se vyhoření vyhnout? Zde je několik jednoduchých návyků, díky kterým riziko vyhoření výrazně snížíte.

Když odchází ti nejlepší. Proč firmy často ztrácejí své klíčové lidi kvůli manažerům

Audio  12.6.2025 

Nábor nových zaměstnanců je pro řadu firem složitým a nákladným procesem. Málokdy si však organizace uvědomují, že klíčem k dlouhodobému udržení kvalitních lidí není jen HR oddělení, ale především…

icon Jak na vedení firmy v digitální době

Audio  12.6.2025 

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a ještě vsadí na umělou inteligenci? V otevřeném rozhovoru Josef Hajkr sdílí své zkušenosti z…

Článek v rámci předplatného icon AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

12.6.2025 

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho napsalo a řeklo o tom, na jaké druhy úkonů a pracovních míst bude mít AI největší vliv. A pravdou…

Špeky z Manažerské triády I: Tak a jsem manažer. Co je moje role? Mám rozbušky, nebo pilíře?

11.6.2025 

Dá se vedení lidí naučit? Na tuhle otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Někdo tvrdí, že schopnost vést buď máte, nebo nemáte. Jiní říkají, že je to dovednost jako každá jiná – když se můžeme naučit…

icon „Ghostworking“: Proč mnoho pracovníků práci často pouze předstírá

11.6.2025 

Možná je to jenom „trendy“ výraz pro něco, co se dělo vždycky. Anebo je to skutečně fenomén dnešní doby, kterému je potřeba věnovat pozornost. Takzvaný „ghostworking“ je termín, který popisuje…

Virtuální zaměstnanci v českých firmách: sci-fi nebo realita?

10.6.2025 

Virtuální zaměstnanci nejsou futuristická vize, ale reálná pomoc, která již nyní šetří českým firmám desítky tisíc korun měsíčně. Expert na AI Jan Nedvídek v rozhovoru vysvětluje, jak přesně tito…

Článek v rámci předplatného icon Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

10.6.2025 

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou) zkušenost mají vaši klienti s vaší firmou. Zlepšování CX by mělo být snahou jak obchodníků, tak…

icon Čtyři signály, že nejste dobrý vedoucí

10.6.2025 

Nikdo si nepřeje být špatný vedoucí. Ale každý manažer by měl mít i určitou míru sebereflexe a měl by být schopen si přiznat, že něco dělá špatně. Jak poznat, že nejste ti úplně nejlepší vedoucí a že…

Výpis 3145 z celkem 16659