Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Silné i slabé stránky firemní kultury odhalí audit

28.6.2010 

Chcete vědět, co ve vaší společnosti funguje dobře a co je naopak třeba změnit? Zeptejte se svých zaměstnanců. Vzhledem k nadcházejícímu oživení trhu…

Článek v rámci předplatného icon Kde hledat e-maily potenciálních zákazníků?

28.6.2010 

Každý kanál, jehož prostřednictvím se firma setkává a komunikuje se zákazníky, může posloužit k získání e-mailových adres…

Překážky týmové spolupráce

25.6.2010 

Odhalování a překonávání dysfunkcí v týmové spolupráci posiluje produktivitu, spokojenost a retenci zaměstnanců. K nejčastějš&…

icon Porada musí mít jasný účel

25.6.2010 

Každá porada by měla mít svůj účel, jinak ji nepořádejte. To je hlavní předpoklad efektivní organizace porad. Účelem se rozumí řešen&…

Článek v rámci předplatného icon Odhlášení od e-mailu nemusí být tragédie

25.6.2010 

Nesouhlas s dalším zasílám e-mailů ze strany příjemců, kteří dříve vyjádřili souhlas, nemusí být pro marketéry jen š…

icon Facility management: Kdo, co, jak, proč...

25.6.2010 

Facility management se jako komplexní obor rozvíjí od začátku osmdesátých let, kdy se začal uplatňovat ve Spojených státech. Mezinárodn&…

Co vadí uchazečům o zaměstnání?

24.6.2010 

Stejně tak, jako si náboráři stěžují na nevhodné chování uchazečů o zaměstnání, mají i uchazeči oprávněné výtky k…

Článek v rámci předplatného Nadnárodní společnosti chystají změny v řízení talentů

24.6.2010 

Zaměstnavatelé v regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA) plánují vzhledem k postupnému konci recese globální ekonomiky změnu struktury…

icon Výzkum: Senior manažeři bojují s rovnováhou

24.6.2010 

Senior manažeři z celého světa se shodují na tom, že nedosahují uspokojivé rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Vyplývá to z…

icon Zákazníka nezajímají vlastnosti produktů

24.6.2010 

Uvedení nového výrobku či služby na trh vzbuzuje ve firmách nadšení, důležité však je, aby dokázaly stejné nadšení…

icon Kdy a jak kritizovat nadřízené

24.6.2010 

Nedávná veřejná kritika administrativy amerického prezidenta Obamy z úst (dnes již odvolaného) generála Stanleyho McChrystala je jen jedním z…

icon Kolik stojí zbytečná porada?

23.6.2010 

Porady mají význam jen tehdy, pokud přinesou nové informace nebo se účastníci dohodnou na určitém řešení, často však nesplňují ani…

Článek v rámci předplatného 5 úkolů řízení výkonnosti

23.6.2010 

Řízení výkonnosti by mělo být více než jen proces dokumentování a předávání zpětné vazby, koučování a…

Úspěšný tým je třeba budovat od začátku

23.6.2010 

Úspěšné sportovní týmy se sestavují z jednotlivých hráčů s nejlepšími výsledky. V byznysu se často mluví o tomt&…

icon Online komunita jako strategický firemní nástroj

23.6.2010 

Předpokladem úspěšně fungující online komunity jsou takové zkušenosti členů, které je přimějí k  aktivitě v rámci komunity a z&…

Výpis 42314245 z celkem 11105