Budujeme důvěru v novém týmu
Jak si vytvořit správný vztah s novým týmem?- Vytvářejte spojení. Podpořte přirozenou synergii tím, že se přizpůsobíte tempu a přístupům…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Jak si vytvořit správný vztah s novým týmem?- Vytvářejte spojení. Podpořte přirozenou synergii tím, že se přizpůsobíte tempu a přístupům…
Většina týmových vůdců zažila určitá týmová selhání. Problém přitom není v samotných selháních, protože k těm…
Klíčovou vlastností každého úspěšného obchodníka je schopnost brát na sebe závazky. Obchodníci bez závazku vůči své…
Patříte-li mezi miliony stresovaných lidí, nezoufejte. Řídit stres se můžete naučit. Začněte následujícími tipy:- Udržujte si pozitivní př&…
V rámci výzvy Školení je šance přijalo Ministerstvo práce a sociálních věcí České republiky více než 1 800 projektov&…
Vytváření úspěšného programu uznávání a odměňování výkonných zaměstnanců začíná i končí…
Kvalita leadershipu v rámci firmy pomáhá plnit očekávání investorů, zákazníků a zaměstnanců a nastavuje laťku růstu. Rozvoj nové generace efektivních lídrů proto patří mezi nejdůležitější závazky…
Základem úspěšného vyjednávání je vymezení jasných cílů a získání potřebných informací k jejich…
Získat nového zákazníka je mnohonásobně náročnější než si udržet stávajícího. Nemůžete si proto dovolit zákazn&…
Spolu s tím, jak se dnes mění a zrychluje ekonomika, bude úspěch firem stále více záviset na silném leadershipu. Vůdcovství v novém…
Výzkum amerického personálního serveru CareerBuilder ukázal, že 43 procent zaměstnanců starších 35 let pracuje pod mladším nadří…
Průzkum společnosti Microsoft zveřejněný u příležitosti Evropského dne ochrany osobních údajů ukázal, že skoro polovina HR specialistů v EU hledá…
Projektové řízení může mít celou řadu podob. Článek představuje klíčové principy úspěšného řízení projektů na z&…
Mnozí manažeři mají problémy při komunikaci se svými podřízenými, mají-li s nimi efektivně mluvit o finančních záležitostech. Sprá…
Mezi tím, jak transakci se zákazníkem vnímá zaměstnanec firmy a výslednou hodnotou, kterou vnímá zákazník, bývá…