Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Minulý rok benefitům nepřál

26.1.2010 

Tuzemští zaměstnavatelé omezili v roce 2009 všechny benefity. Ukázal to průzkum Merces.cz, který zmapoval výdělky a benefity 250 tisíc zaměstnanců zapojených do průzkumu v letech 2008 a 2009.…

icon Krize identity: Tým, nebo pracovní skupina?

26.1.2010 

Na pracovištích se často setkáváme s lidmi, kteří jsou nám představeni jako tým", následně se však ukazuje, že se vůbec za tým nepovažují. Vnímají se jako prostá skupina lidí, kteří společně pracují…

icon Jak řídit mlčení

26.1.2010 

Mlčení představuje jednu z nejhorších podob zpětné vazby. Efektivní zpětná vazba totiž musí být jasná a specifická, zatímco ticho je mnohoznačné. Může znamenat cokoli. Když nevíme, proč někdo mlčí,…

Článek v rámci předplatného icon Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

Jak vytvořit atmosféru kreativity

25.1.2010 

Kreativita nepatří mezi vlastnosti, které by nešlo rozvíjet. Každý může být kreativní a každý manažer může ve svém týmu podpořit atmosféru kreativity. Jak na to? - Uvažujte správně. Ujasněte si, proč…

Článek v rámci předplatného Je nová kariéra správná volba?

25.1.2010 

Blížící se konec ekonomické krize přivádí řadu lidí k úvahám o změně zaměstnání, zejména pokud se v tom současném potýkají s přílišným objemem práce a vysokou hladinou stresu. Co když ale nehledáte…

Článek v rámci předplatného Projektu Vzdělávejte se!“ se daří

25.1.2010 

Během realizace projektu Vzdělávejte se!" zkontrolovaly úřady práce již 500 náhodně vybraných firem v době, kdy se zaměstnanci měli školit za peníze z Evropského sociálního fondu. Ukázalo se, že firmy…

icon Umíte kriticky uvažovat?

25.1.2010 

Kritické myšlení je předpokladem úspěchu v moderním byznysu. Patří k základním atributům úspěšného leadershipu a jeho potřeba stoupá přímo úměrně se složitostí doby, v níž žijeme. Co tedy potřebuje…

Článek v rámci předplatného icon Obchodníci potřebují pozitivní přístup

25.1.2010 

Odborníci se shodují na tom, že úspěch obchodníků při prodeji tvoří z největší části přístup každého z nich. Článek proto radí, jak podpořit pozitivní přístup obchodníků. - Držte hlavu vztyčenou,…

Článek v rámci předplatného icon Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

25.1.2010 

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové stránky. Využít hodlá tzv. měřený model, kdy si lidé každý měsíc budou moci zdarma přečíst jen určitý počet článků a pak se…

7 cest k loajálnímu týmu

22.1.2010 

V minulosti měla loajalita ve firmách vertikální podobu. Organizace byly nahoře a zajišťovaly bezpečnost směrem dolů k jednotlivcům. Dnes však mají zaměstnanci sklon pociťovat spíše horizontální…

Proč se vám hlásí jen nepoužitelní uchazeči o práci?

22.1.2010 

I když to v současné ekonomické situaci může znít paradoxně, řada firem se stále potýká s problémem obsazení volných pracovních pozic. Článek radí znovu zvážit přístup k náboru a upozorňuje, proč…

icon Zapomeňte na minulý rok

22.1.2010 

Nový rok se rychle rozjíždí a firmy by měly vědět, jak se udržet před konkurencí. Článek přináší několik tipů do nového roku 2010. - Zapomeňte na minulý rok. Rok 2009 nebyl pro většinu firem dobrý.…

icon Když lídr chybuje

22.1.2010 

Každý lídr se dopouští chyb v úsudku, které jeho lidi připravují o drahé chvíle v jejich životech. Jaké jsou ty nejčastější? - Prosazování projektů, pro které ještě nedozrál čas. Inovace jsou dobré,…

Článek v rámci předplatného icon 2 mýty přímého marketingu

22.1.2010 

Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické nástroje, aby mohla být skutečně efektivní. Práce s analytickými nástroji však není jednoduchá a navíc existují určité mýty, které…

Výpis 48464860 z celkem 11105