Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

31.1.2010 

Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti aktuálnímu trendu zpoplatňování obsahu webových stránek novin. Domnívá se, že takový krok by celé odvětví postavil mimo…

icon Nenechávejte organizaci bez inspirace

28.1.2010 

Jednou ze základních chyb vůdců při mobilizaci týmů je nedostatek času věnovaného vizi jakožto nástroji kontextualizace práce, kterou vykonávají. Organizace se tak stává automobilem bez benzínu a…

Článek v rámci předplatného icon Jak obnovit důvěru při jednání se zákazníkem

28.1.2010 

Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při jednání se zákazníkem, který má pocit, že jeho důvěra byla porušena? - Nechte ho vyjádřit. Zákazník chce být slyšet. To, že mu…

Zbavte se zbytečné činnosti

28.1.2010 

V práci si mnohdy připadáme zahlcení úkoly a nejraději bychom, aby den měl alespoň 48 hodin. Ve skutečnosti však může výrazně pomoci, když odbouráme zbytečnou činnost, která pouze zdržuje. Mezi…

Klíčem k úspěchu je dobré řízení změn

28.1.2010 

Schopnost efektivně řídit změny patří mezi nejsilnější faktory, které určují, zda firma dosáhne dobré finanční a strategické výkonnosti. Potvrdil to výroční výzkum s názvem Management Agenda, který…

10 tipů jak lépe vycházet s kolegy

28.1.2010 

S kolegy v práci trávíme více času než s ostatními lidmi, které známe. Ve většině případů si však kolegy nemůžeme vybrat, a přesto s nimi musíme být schopni pracovat. Jak to zvládnout efektivně? -…

icon Staňte se myšlenkovým lídrem

28.1.2010 

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže získat přízeň zákazníků či médií, ale i internetových vyhledávačů. Velmi rychle se například můžete stát myšlenkovými lídry,…

Zabraňte "pokrizové" fluktuaci zaměstnanců

27.1.2010 

Austrálii hrozí masový odchod zaměstnanců ze současných pozic. Ukazují to alespoň výsledky průzkumu náborové společnosti Chandler McLeod Group (CMG). 95 % z více než 930 oslovených zaměstnanců totiž…

7 tipů pro lepší komunikaci na pracovišti

27.1.2010 

Komunikace není jen záležitostí slov, ve skutečnosti z větší části probíhá neverbálně. Patří také mezi základní vůdcovské dovednosti. Jak tedy mohou vůdcové zlepšit své komunikační dovednosti? -…

Možnost kritiky šéfa snižuje stres

27.1.2010 

Zaměstnanci, kteří mají možnost kritizovat své nadřízené tváří v tvář vykazují nižší míru stresu a celkově lepší zdravotní stav. Vyplývá to z výzkumu organizace British Psychological Society. Studie…

Článek v rámci předplatného icon Co čeká ředitele firem v další dekádě?

27.1.2010 

Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací bouřlivá. Upozorňuje na to poradenská společnost Healthy Companies International, která již 20 let udržuje neustálý dialog s 300…

icon Chraňte svá data

27.1.2010 

V praxi se ukazuje, že některým bývalým zaměstnancům zůstávají i po odchodu z firmy přístupy k soukromým firemním datům a informacím. To pak ohrožuje bezpečnost firem bez ohledu na jejich velikost.…

icon Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

27.1.2010 

Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-mailových schránek. Článek proto radí, jak optimalizovat vaše e-mailové snahy a posílit klíčová měřítka. - Zajistěte…

Utečou vám?

26.1.2010 

Měli byste se obávat odchodu svých nejlepších lidí v důsledku oživení ekonomiky? Ne, pokud včas podniknete určité preventivní kroky. - Dejte si závazek komunikovat a jednat jasně. Nic není pro…

Řešte připomínky zaměstnanců, než si je přečtete na internetu

26.1.2010 

I ty nejrespektovanější firmy světa se dnes potýkají s tím, jak je na internetu pranýřují jejich vlastní zaměstnanci. Jak tomu předejít? - Organizujte focus groups, diskuse s vyššími manažery nebo…

Výpis 48314845 z celkem 11105