Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak si udržet zákazníky v obtížné době

5.2.2010 

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je proto stále složitější udržet si je. Budování vztahů se zákazníky, které budou dlouhodobé, vyžaduje zpětnou vazbu ve třech…

Článek v rámci předplatného Monster kupuje HotJobs

4.2.2010 

Světová jednička na trhu personální online inzerce, společnost Monster Worldwide, uzavřela dohodu o převzetí konkurenčního portálu HotJobs, který…

Britové zvažují rozšíření zákazu kouření

4.2.2010 

Britská vláda oznámila svůj záměr rozšířit zákaz kouření na prostory u vstupů do budov a kanceláří. Ještě v letošním roce hodlá přehodnotit zákony upravující kouření na veřejných místech z roku 2007.…

Nepodceňujte němčinu

4.2.2010 

Tři čtvrtiny německých firem, které působí v České republice, preferují u svých zaměstnanců znalost němčiny před angličtinou. Ukázal to průzkum Česko-německé obchodní a průmyslové komory. Němčinu…

icon Komunikace je základ

4.2.2010 

Komunikace je důležitou součástí organizačního úspěchu. Pro zaměstnance je mnohem jednodušší plnit jejich úkoly, když jsou dobře informováni o tom, kam firma směřuje. Stráví pak méně času diskutováním…

icon Jak čelit kritikům

4.2.2010 

Jak byste měli nejvhodněji reagovat na kritiku? Postavte se jí čelem. - Neschovávejte se. Ukažte svým kritikům, jaký vůdce jste. Když se budete schovávat, pouze jim nahrajete do karet. Dejte proto…

icon 5 tipů pro e-mailový marketing v roce 2010

4.2.2010 

Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten letošní slibuje zlepšení, a tak je třeba opět znásobit úsilí, aby byl zdravější a ziskovější. Článek přichází s několika tipy, jak…

Článek v rámci předplatného Povzbuďte pracovní morálku

3.2.2010 

Když je zaměstnanec v práci nespokojený, jeho produktivita klesá. Morálka zaměstnanců má významný vliv na celkovou produktivitu a tím i ziskovost firmy. Vůdcové by proto měli přicházet s efektivními…

Nový šéf, nové možnosti

3.2.2010 

Každý člověk se ve své kariéře setká s novým šéfem. To může přinést nové problémy a stejně tak i nové příležitosti. Naučit se řídit tento nový vztah tak, aby se vám pod novým vedením dařilo, je proto…

Článek v rámci předplatného Tři mýty bezpečnosti práce

3.2.2010 

Mýty se šíří všemi obory, bezpečnost práce nevyjímaje. Článek upozorňuje na tři nejčastější. - Nemůžete vytvořit pracoviště bez bezpečnostních rizik. Počet lidí, kteří věří, že žádné pracoviště…

icon Tři čtvrtiny firem monitorují zaměstnance na internetu

3.2.2010 

Většina českých firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci používají internet. 58 % firem pak přístup na internet omezuje. Ukázal to průzkum mezi 280 firmami s více než 100 zaměstnanci, který provedla…

icon Dobří a ještě lepší obchodníci

3.2.2010 

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou nejvyšší laťky. Hvězdné jedince však neodlišují prodejní techniky či prestiž produktů a značek, které zastupují. Jsou to…

Článek v rámci předplatného icon Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

3.2.2010 

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na branding často s netečností. Uvědomují si, že silná značka může obchodnímu týmu mnohé usnadnit, nevnímají to však jako nedílnou…

Koučováním k výsledkům: Na co se ptát?

2.2.2010 

Existuje celá řada důvodů, proč by vůdcové měli koučovat své zaměstnance. Tím primárním je zvýšení výkonnosti. Článek shrnuje několik otázek, které by koučující manažeři měli pokládat. Zjištění stavu…

Jak řídit špatnou výkonnost

2.2.2010 

Nedostatečná výkonnost je složitý, a proto také mnohdy opomíjený problém. Článek radí, jak se přehlížení tohoto problému efektivně vyhnout. - Zaveďte politiku řízení výkonnosti. Je důležité, aby…

Výpis 48014815 z celkem 11105