Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Řízení týmových projektů nejen pro techniky

12.8.2009 

"Agilní vývoj" je označení metodiky, která byla vyvinuta pro softwarové inženýry. Může však být stejně efektivní pro plnění téměř všech typů projektů - budete-li se držet určitých pravidel. - Budujte…

icon Nepropadejte mikromanagementu

12.8.2009 

Mikromanagement je jev, s nímž se během své kariéry setká téměř každý, ať už přímo, nebo nepřímo. Někteří dokonce zjistí, že jsou sami mikromanažery. Jak poznáte, zda je to i váš případ? -…

Článek v rámci předplatného icon 5 strategií k získání důvěry zákazníků

12.8.2009 

Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z nejefektivnějších cest k udržení ziskovosti. Článek proto shrnuje několik tipů, jak si získat důvěru zákazníků malé firmy. -…

Hodnocení výkonnosti snáze a efektivněji

11.8.2009 

Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…

Měli byste zavést systém pro řízení výuky?

11.8.2009 

Systém pro řízení výuky (LMS) může zefektivnit vzdělávací programy v celé organizaci, ušetřit čas i peníze. Je však třeba umět jej správně řídit. Jedině pak může být investice do LMS strategická. -…

Článek v rámci předplatného Je podnikání pro vás?

11.8.2009 

Řada lidí sní o tom, že se jednoho dne stane svým vlastním šéfem. Otázkou však zůstává, zda je samostatná výdělečná činnost vhodná pro každého. K jejím výhodám patří větší pružnost a svoboda v…

Článek v rámci předplatného icon Desatero rychlého a snadného PR

11.8.2009 

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si rozšířit klientelu v obtížných časech

11.8.2009 

V těžkých ekonomických podmínkách dokáže řada firem přežít, jen málo firem si však skutečně udrží prosperitu. Článek proto radí, jak získat větší podíl na trhu v obtížných časech.Buďte disciplinovaní…

icon 5 chyb internetového marketingu

11.8.2009 

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky e-mailovému marketingu? Představovali byste si vyšší návštěvnost vašich webových stránek? Pak se…

10 důvodů proč nenasloucháme

10.8.2009 

Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že naslouchání se lze učit. Začněte tím, že si uvědomíte, proč neposloucháte.- Pravda. Myslíte si, že vy máte…

Motivace na prvním místě

10.8.2009 

Za dovednosti, v nichž potřebují jejich týmy nejvíce školit v obtížné ekonomické situaci, označují linioví manažeři především postoje a motivaci. Ukázal to alespoň výzkum mezi 400 liniovými manažery…

icon Chování zaměstnanců během finanční krize: Co sledovat?

10.8.2009 

V období finanční krize by měli manažeři věnovat zvýšenou pozornost chování svých zaměstnanců. Podle výzkumu americké společnosti VitalSmarts s názvem Financial Agility: The Four Crucial Conversations…

icon Networking není jen o vás

10.8.2009 

Networking je jednou z cest k novým obchodním příležitostem. Často se však chybuje v tom, jak efektivně navazovat kontakty, aby skutečně vedly k byznysu.- Nepředpokládejte, že někdo má zájem dozvědět…

5 chyb náboru v ekonomické recesi

10.8.2009 

Nábor zaměstnanců v období ekonomické recese má své unikátní výzvy. Článek upozorňuje na pět základních náborových chyb v ekonomicky obtížných časech.- Předpoklad, že kvalitní uchazeči rostou na…

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

10.8.2009 

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je…

Výpis 55065520 z celkem 11105