Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Řízení vztahů se zaměstnanci chce klid a znalosti

14.8.2009 

Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým chybám se vyhnout. - Jednání na základě emocí. Zaměstnavatelé by měli počkat, až se uklidní, a…

6 rad jak být v práci spokojenější

14.8.2009 

Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby si uchovali pozitivní přístup. Pozitivní postoj přitom, bez ohledu na stres, může pomoci překonat obtížné časy. Každodenním…

Článek v rámci předplatného Firemní kultura by měla rozvíjet talent

14.8.2009 

Dobrá firemní kultura by měla zaměstnancům pomáhat s budováním dlouhodobé, úspěšné kariéry. Článek přináší několik rad, jak toho dosáhnout. - Respektujte každého jedince a dejte mu možnost přispět.…

icon Multitasking ohrožuje podnikání

14.8.2009 

Majitelé malých firem bývají zatížení mnoha úkoly najednou. V moři svých odpovědností se pak snadno utápějí. I když se to na první pohled nemusí zdát, multitasking může jejich podnikání ohrozit. Vede…

icon Spojte zájmy zaměstnanců a firmy

14.8.2009 

Zeptejte se svých zaměstnanců na tyto tři otázky: - Která z vašich priorit má podle vás největší vliv na firmu? - Která z vašich priorit vás nejvíce zajímá? - Ve které z vašich priorit si myslíte,…

icon Pozor na rozzlobené zákazníky

14.8.2009 

Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto připomíná, jak správně jednat s…

Manažer musí umět řešit konflikty

13.8.2009 

Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i produktivní, v případě že je manažeři dokáží správně řešit. Jedním z klíčových úkolů jejich práce je zajistit, aby obě strany…

Článek v rámci předplatného Otázky pro správný výběr manažerů

13.8.2009 

Nábor zaměstnanců na manažerské pozice vyžaduje speciální sadu otázek, abyste se přesvědčili, zda uchazeč dokáže dotahovat věci do konce a umí se soustředit na výsledky. Než pozvete uchazeče na…

Proč by vás zaměstnanci měli mít rádi?

13.8.2009 

Řízení lidí není soutěží v popularitě. Pokud si však dokážete získat respekt svých zaměstnanců, pozitivně se to projeví v celkových hospodářských výsledcích vaší firmy. - Pozor na dvojí standardy.…

Článek v rámci předplatného icon Opáčko z projektového managementu

13.8.2009 

V létě, kdy naši mysl více zaměstnává představa dovolených, není na škodu připomenout si dovednosti potřebné k efektivnímu řízení projektů. Vyhneme se tak nepříjemné situaci, kdy nebudeme schopni…

icon Strategie je proces učení

13.8.2009 

Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná výzva přichází až se zaváděním strategií. Je proto třeba vnímat strategii jako proces učení. Mezinárodní organizace Center for…

Článek v rámci předplatného icon Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává

13.8.2009 

Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v oblasti nákupu. Ukázal to pravidelný průzkum společnosti Ernst & Young Praxe v oblasti řízení nákupu a zásobování",…

Školení může být zábava

12.8.2009 

Stalo se vám jako školiteli, že zaměstnanci při vaší lekci usínali? To se může stát snadno. Školení má totiž vysoký potenciál být nudným. Školitelé však mají řadu možností, jak tomu zabránit a udělat…

Co je NLP?

12.8.2009 

Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…

Úspěšné nalodění

12.8.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) začíná již před tím, než zaměstnanec poprvé vstoupí na pracoviště. Příprava přitom nemusí být nijak nákladná ani časově…

Výpis 54915505 z celkem 11105