Řízení vztahů se zaměstnanci chce klid a znalosti
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým chybám se vyhnout. - Jednání na základě emocí. Zaměstnavatelé by měli počkat, až se uklidní, a…
Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.
Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým chybám se vyhnout. - Jednání na základě emocí. Zaměstnavatelé by měli počkat, až se uklidní, a…
Rozsáhlé snižování stavů a ekonomická recese znesnadňují zaměstnancům, aby si uchovali pozitivní přístup. Pozitivní postoj přitom, bez ohledu na stres, může pomoci překonat obtížné časy. Každodenním…
Dobrá firemní kultura by měla zaměstnancům pomáhat s budováním dlouhodobé, úspěšné kariéry. Článek přináší několik rad, jak toho dosáhnout. - Respektujte každého jedince a dejte mu možnost přispět.…
Majitelé malých firem bývají zatížení mnoha úkoly najednou. V moři svých odpovědností se pak snadno utápějí. I když se to na první pohled nemusí zdát, multitasking může jejich podnikání ohrozit. Vede…
Zeptejte se svých zaměstnanců na tyto tři otázky: - Která z vašich priorit má podle vás největší vliv na firmu? - Která z vašich priorit vás nejvíce zajímá? - Ve které z vašich priorit si myslíte,…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten může vyústit v konflikty při jednání s firmami doprovázené výbuchy emocí. Článek proto připomíná, jak správně jednat s…
Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i produktivní, v případě že je manažeři dokáží správně řešit. Jedním z klíčových úkolů jejich práce je zajistit, aby obě strany…
Nábor zaměstnanců na manažerské pozice vyžaduje speciální sadu otázek, abyste se přesvědčili, zda uchazeč dokáže dotahovat věci do konce a umí se soustředit na výsledky. Než pozvete uchazeče na…
Řízení lidí není soutěží v popularitě. Pokud si však dokážete získat respekt svých zaměstnanců, pozitivně se to projeví v celkových hospodářských výsledcích vaší firmy. - Pozor na dvojí standardy.…
V létě, kdy naši mysl více zaměstnává představa dovolených, není na škodu připomenout si dovednosti potřebné k efektivnímu řízení projektů. Vyhneme se tak nepříjemné situaci, kdy nebudeme schopni…
Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná výzva přichází až se zaváděním strategií. Je proto třeba vnímat strategii jako proces učení. Mezinárodní organizace Center for…
Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v oblasti nákupu. Ukázal to pravidelný průzkum společnosti Ernst & Young Praxe v oblasti řízení nákupu a zásobování",…
Stalo se vám jako školiteli, že zaměstnanci při vaší lekci usínali? To se může stát snadno. Školení má totiž vysoký potenciál být nudným. Školitelé však mají řadu možností, jak tomu zabránit a udělat…
Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…
Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) začíná již před tím, než zaměstnanec poprvé vstoupí na pracoviště. Příprava přitom nemusí být nijak nákladná ani časově…